MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie.
Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.
Do twoich obowiązków należeć będzie:
- zarządzanie sprawnym przebiegiem aktywacji influencerskich po stronie agencji (wymagana samodzielność w zakresie realizacji projektu i ustalonego harmonogramu)
- bezpośrednia praca z pracownikami działu Influencer marketingu i klientami, w tym sporządzanie briefów, opracowywanie propozycji i prezentowanie klientom
- wsparcie w działaniach contentowych pracowników zespołu digital marketingu
- budowanie i utrzymywanie silnych relacji z klientami, które będą kluczowe dla sprawnego i terminowego opracowywania oraz realizacji projektów
- tworzenie i zarządzanie zakresem i harmonogramem projektu, wdrażanie niezbędnych procesów i procedur
- sporządzanie raportów odzwierciedlających postęp projektu, w tym ryzyka, korzyści i osiągnięcia KPI, dla przełożonego i klientów
- odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie relacji influencerami, twórcami cyfrowymi oraz z dostawcami zewnętrznymi, aby zapewnić jakość i terminowość dostarczanych produktów
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w Influencer marketingu w tym samodzielna obsługa kampanii z osobami wpływowymi (warunek konieczny)
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Account Executive w agencji marketingu cyfrowego, w szczególności w obszarze mediów społecznościowych
- solidna znajomość narzędzi i kanałów cyfrowych
- komunikatywność, łatwość formułowania myśli i wypowiedzi, poprawne posługiwanie się językiem polskim, wysoka kultura języka
- nastawienie na wyniki, duże poczucie odpowiedzialności i entuzjazm
- doskonała umiejętność organizacji i dokumentowania (MS Word, Excel, PowerPoint, systemy zarządzania zadaniami)
- doświadczenie w dynamicznym środowisku pracy
- umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie w dynamicznym środowisku
- sprawdzone umiejętności organizacyjne, dbałość o szczegóły, umiejętność ustalania priorytetów
Co oferujemy?
- możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
- międzynarodowe środowisko pracy
- bogatą ofertę szkoleń we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
- możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach oraz projektach rozwojowych
- program Work Your World, umożliwiający wszystkim pracownikom Grupy pracę przez 6 tygodni z dowolnego miejsca na świecie
- bogatą ofertę pakietu socjalnego, w tym dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, platformę Nais (karty sportowe, bilety do kina, dofinansowanie urlopu oraz wiele innych), naukę języków obcych
- dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
- pracę hybrydową i elastyczne godziny pracy
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.