MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.
Za co będziesz odpowiedzialna/y?
- prowadzenie działań PR i wsparcie przy projektach z zakresu komunikacji produktowej;
- realizacja strategii komunikacji m.in. dla klientów z branży rozrywkowej i kulturalnej;
- bieżąca współpraca z klientem;
- przygotowywanie analiz i rekomendacji;
- tworzenie oraz redakcja tekstów i materiałów prasowych;
- bieżące kontakty z mediami, w szczególności z redakcjami kulturalnymi, rozrywkowymi, lifestyle i ogólnoinformacyjnymi;
- prowadzenie monitoringu mediowego i przygotowywanie raportów mediowych;
- przygotowywanie propozycji kampanii i działań zgodnie z briefem klienta;
- współpraca z podwykonawcami;
Czego od Ciebie oczekujemy?
- doświadczenie w zakresie komunikacji produktowej (dziennikarstwo/PR/marketing);
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2;
- umiejętność tworzenia prawidłowych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
- znajomość mediów (ze szczególnym uwzględnieniem branży rozrywkowej i kulturalnej) i nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;
- łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji zawodowych;
- kreatywność i nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
- poczucie odpowiedzialności za realizowane działania – terminowość, obowiązkowość, zaangażowanie oraz dokładność;
- pozytywne nastawienie, energiczność i szczerość;
- komunikatywność i rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- zdolności analityczne i organizacyjne oraz duża samodzielność w działaniu;
- nastawienie na rozwój, ciągłe doskonalenie własnego warsztatu i otwartość na feedback;
- mile widziane zainteresowanie kulturą.
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.