Oferty
Brand Manager (FMCG)
Marketing

Brand Manager (FMCG)

12 000 - 15 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
9 000 - 12 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

zarządzanie projektami

beauty

branding

marketing

PR

fmcg

strategia

e-commerce

Opis stanowiska

MUDII to nie obietnice, to nowoczesne rozwiązania. Kosmetyki MUDII tworzone są przez wiodących ekspertów w swojej branży – najlepszych fryzjerów, kosmetologów i technologów, wraz z dynamicznym rozwojem marki, poszukujemy nowych osób do zespołu. 😊


👉 Czym się dokładnie zajmujemy? W tym momencie działamy aż 3 obszarach pielęgnacji: włosów, ciała i twarzy, jesteśmy nastawieni tworzenie kolejnych wyjątkowych produktów, a do zespołu marketingu poszukujemy Brand Managera, który wesprze nas w prowadzeniu brandu.


Twój zakres obowiązków:

  • Rozwijanie oraz wdrożenie strategii marketingowej w kategorii kosmetyki premium w obszarze e-commerce
  • Współodpowiedzialność za KPI i wyniki marki na wszystkich jej obszarach 
  • Odpowiedzialność za komunikację marki we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży
  • Planowanie, realizacja i raportowanie akcji sprzedażowych marki
  • Dbanie o spójność marki we wszystkich punktach styku z klientem
  • Ścisła współpraca z działami influencer marketingu oraz performance marketingu w celu osiągania wyników finansowych 
  • Odpowiedzialność za terminowanie wykonanie projektów zespołu marketingowego
  • Analizowanie rynku, konkurencji, śledzenie trendów, dobrych praktyk i konstruowanie analiz wraz z wnioskami co do sugerowanych akcji sprzedażowych i PR-owych
  • Współpraca z zewnętrznymi doradcami, agencjami marketingowymi, domami mediowymi oraz innymi partnerami w zakresie usług marketingowych


Nasze wymagania:

  • Minimum 4 lata doświadczenia na stanowisku Brand Manager w markach e-commercowych z branży FMCG z udowodnionym sukcesem - warunek konieczny 🚨
  • Doświadczenie w marce kosmetycznej e-commercowej z segmentu premium będzie dużym atutem
  • Umiejętność planowania działań marketingowych na podstawie danych i trendów
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność zarządzania projektami
  • Znajomość rynku i nowoczesnych rozwiązań marketingowych
  • Zorientowanie na sprzedaż oraz działania strategiczne
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
  • Znajomość języka angielskiego na min. Poziomie B2
  • Innowacyjność i kreatywność w działaniu
  • Mile widziana znajomość rynku branży beauty


Co oferujemy:

  • pracę zdalną lub hybrydową 
  • umowę o pracę lub B2B
  • system premiowy oparty o wyniki 
  • stabilną pracę w szybko rozwijającej się marce własnej e-commerce
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • możliwość realnych awansów
  • roczny budżet na szkolenia, kursy
  • zniżki na produkty firmowe



✨ Jeśli odnajdujesz siebie w naszych oczekiwaniach, koniecznie wrzucaj CV ✨

12 000 - 15 000 PLN

B2B

9 000 - 12 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Starszy specjalista ds. e-commerce/marketplaces

Nowa
Majestic Sport Sp. z o.o sp.k
Gdynia
Amazon
e-commerce
Allegro
Nowa

Doradca klienta e-commerce

Nowa
autoDNA
Łódź
obsługa klienta
komunikatywność
język angielski
Nowa

Digital Marketing Manager (e-commerce)

Nowa
Fabryka rozsady
Pamiątkowo
e-mail marketing
e-commerce
marketing automation
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce marketingu

Nowa
InPost
Warszawa
B2B marketing
język angielski
e-commerce
Nowa

E-commerce Manager

Nowa
Locon Sp. z o.o.
Warszawa
Analiza wyników
język angielski
Google Analytics
Nowa