NASK SA jest spółką-córką Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej Państwowego Instytutu Badawczego. Jesteśmy jednym z najbardziej zaufanych dostawców na rynku usług bezpieczeństwa IT, dostawcą usług teleinformatycznych i Data Center. Zatrudniamy obecnie ponad 150 osób, posiadamy także 4 biura regionalne.
Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat? Wejdź na www.nasksa.pl
W naszym zespole będziesz pełnić kluczową rolę w zakresie tworzenia długofalowej współpracy z Klientami oraz budowania pozytywnego wizerunku naszej marki na rynku.
Twoim celem będzie budowanie oraz wzmacnianie relacji z Klientem, ciągłe poszerzanie zakresu usług świadczonych na rzecz Klientów oraz bieżące monitorowanie satysfakcji Klientów.
Twój zakres obowiązków:
- Budowanie, wzmacnianie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami ze szczególnym uwzględnieniem segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw
- Wspieranie klientów w wyborze dostępnych w portfolio NASK SA rozwiązań produktowych, w szczególności z obszaru cyberbezpieczeństwa i Data Center
- Przygotowywanie i prezentowanie klientom ofert handlowych oraz informacji na temat produktów i usług oferowanych przez firmę
- Identyfikowanie i aktywne pozyskiwanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży
- Doradztwo, diagnoza i doprecyzowywanie potrzeb, ustalanie indywidualnych warunków sprzedaży, kontraktowanie
- poszukiwanie nowych szans biznesowych,
Nasze wymagania:
-
Doświadczenie i udokumentowane sukcesy w sprzedaży rozwiązań IT w sektorze średnich i dużych firm
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych z klientami na poziomie kadry managerskiej
- Znajomość zasad procesu zakupowego w dużych firmach
- Świetna organizacja pracy własnej oraz umiejętność wyznaczania priorytetów w oparciu o cele biznesowe
- Samodzielność, elastyczność w działaniu i dyspozycyjność
- Ambicja i chęć uczenia się
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Czynne prawo jazdy - kat. B
Dodatkowymi atutami będą:
- Znajomość rynku bezpieczeństwa IT, rozbudowana sieć kontaktów branżowych
- Wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek powiązany z biznesem/zarządzaniem)
- Doświadczenie w pracy z zespołami bezpieczeństwa IT (znajomość struktur SOC)
- Znajomość przepisów regulujących kwestie związane z zamówieniami publicznymi