- Telefoniczny kontakt przychodzący i wychodzący z klientami dotyczący usług firmy oraz statusu prowadzonej sprawy.
- Obsługa mailowa klientów, odpowiadanie na zapytania dotyczące usług firmy oraz statusu prowadzonej sprawy.
- Prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących oraz wysyłanie korespondencji firmowej.
- Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień.
- Współpraca z innymi działami firmy.
- Wystawianie faktur proforma i VAT oraz raportowanie wyników sprzedażowych.
- Skanowanie poczty, dodawanie dokumentów do firmowego systemu oraz na panel klienta.
- Znajomość pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym (warunek konieczny).
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych.
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, staranność i dokładność.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane).
- Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych (mile widziane).
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat, szukamy osoby „na stałe”.
- Pracę w nowoczesnym biurze na Oliwie w doskonałej lokalizacji (5 minut od SKM).
- Stanowisko pracy wyposażone w laptop i telefon służbowy.
- Wdrożenie od podstaw oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
- Realną możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w rozwojowej branży nowych technologii.
- Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach (9:00–17:00 lub 8:00–16:00).
- Możliwość aktywnego współuczestnictwa w rozwoju firmy i wdrażania swoich pomysłów.
- dofinansowanie zajęć sportowych
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
W związku z dynamicznym rozwojem NEXUS-GROUP poszukujemy osoby na stanowisko Specjalistki/specjalisty ds. obsługi klienta, która/y dołączy do naszego zespołu.
Jesteśmy największą w Polsce Kancelarią Detektywistyczną, specjalizującą się w odzyskiwaniu pieniędzy od nieuczciwych brokerów oraz z oszustw internetowych. Prowadzimy najwięcej spraw w kraju związanych z oszustwami internetowymi i jesteśmy liderem innowacyjnych rozwiązań w tej branży.
Idealny kandydat:
- Wyróżnia się doskonałymi umiejętnościami organizacyjnymi i komunikacyjnymi.
- Potrafi budować relacje z klientami.
- Efektywnie wspiera klientów oraz zespół w codziennych działaniach.