Oferty
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Nowa
Support

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

4 666 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
4 000 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczny kontakt przychodzący i wychodzący z klientami dotyczący usług firmy oraz statusu prowadzonej sprawy.
  • Obsługa mailowa klientów, odpowiadanie na zapytania dotyczące usług firmy oraz statusu prowadzonej sprawy.
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących oraz wysyłanie korespondencji firmowej.
  • Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień.
  • Współpraca z innymi działami firmy.
  • Wystawianie faktur proforma i VAT oraz raportowanie wyników sprzedażowych.
  • Skanowanie poczty, dodawanie dokumentów do firmowego systemu oraz na panel klienta.


Nasze wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym (warunek konieczny).
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych.
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, staranność i dokładność.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane).
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych (mile widziane).


To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat, szukamy osoby „na stałe”.
  • Pracę w nowoczesnym biurze na Oliwie w doskonałej lokalizacji (5 minut od SKM).
  • Stanowisko pracy wyposażone w laptop i telefon służbowy.
  • Wdrożenie od podstaw oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
  • Realną możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w rozwojowej branży nowych technologii.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach (9:00–17:00 lub 8:00–16:00).
  • Możliwość aktywnego współuczestnictwa w rozwoju firmy i wdrażania swoich pomysłów.


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata


O nas

W związku z dynamicznym rozwojem NEXUS-GROUP poszukujemy osoby na stanowisko Specjalistki/specjalisty ds. obsługi klienta, która/y dołączy do naszego zespołu.

Jesteśmy największą w Polsce Kancelarią Detektywistyczną, specjalizującą się w odzyskiwaniu pieniędzy od nieuczciwych brokerów oraz z oszustw internetowych. Prowadzimy najwięcej spraw w kraju związanych z oszustwami internetowymi i jesteśmy liderem innowacyjnych rozwiązań w tej branży.


Idealny kandydat:

  • Wyróżnia się doskonałymi umiejętnościami organizacyjnymi i komunikacyjnymi.
  • Potrafi budować relacje z klientami.
  • Efektywnie wspiera klientów oraz zespół w codziennych działaniach.


4 666 - 6 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

4 000 - 6 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (EV)

Nowa
BMZ Poland Sp. z o.o.
Gliwice
wykształcenie wyższe
język angielski
praca w grupie
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Rzeszów

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
bankowość
realizacja celów
komunikatywność
Nowa

Client Service Intern

Nowa
5 Bonsai
Warszawa
Microsoft Office PowerPoint
język angielski
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista ds. Obsługi klienta zagranicznego (Customer Service Specialist) 🌿

Nowa
Bielenda
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Customer Service Specialist
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (Hungarian)

Nowa
AirHelp
Gdańsk
Shift work
Hungarian (C1)
customer support
Nowa