Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

4 666 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
4 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

obsługa klienta

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczny kontakt przychodzący i wychodzący z klientami dotyczący usług firmy oraz statusu prowadzonej sprawy.
  • Obsługa mailowa klientów, odpowiadanie na zapytania dotyczące usług firmy oraz statusu prowadzonej sprawy.
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących oraz wysyłanie korespondencji firmowej.
  • Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień.
  • Współpraca z innymi działami firmy.
  • Wystawianie faktur proforma i VAT oraz raportowanie wyników sprzedażowych.
  • Skanowanie poczty, dodawanie dokumentów do firmowego systemu oraz na panel klienta.


Nasze wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office w stopniu zaawansowanym (warunek konieczny).
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów telefonicznych.
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, staranność i dokładność.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane).
  • Doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych (mile widziane).


To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat, szukamy osoby „na stałe”.
  • Pracę w nowoczesnym biurze na Oliwie w doskonałej lokalizacji (5 minut od SKM).
  • Stanowisko pracy wyposażone w laptop i telefon służbowy.
  • Wdrożenie od podstaw oraz wsparcie merytoryczne na każdym etapie pracy.
  • Realną możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w rozwojowej branży nowych technologii.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach (9:00–17:00 lub 8:00–16:00).
  • Możliwość aktywnego współuczestnictwa w rozwoju firmy i wdrażania swoich pomysłów.


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata


O nas

W związku z dynamicznym rozwojem NEXUS-GROUP poszukujemy osoby na stanowisko Specjalistki/specjalisty ds. obsługi klienta, która/y dołączy do naszego zespołu.

Jesteśmy największą w Polsce Kancelarią Detektywistyczną, specjalizującą się w odzyskiwaniu pieniędzy od nieuczciwych brokerów oraz z oszustw internetowych. Prowadzimy najwięcej spraw w kraju związanych z oszustwami internetowymi i jesteśmy liderem innowacyjnych rozwiązań w tej branży.


Idealny kandydat:

  • Wyróżnia się doskonałymi umiejętnościami organizacyjnymi i komunikacyjnymi.
  • Potrafi budować relacje z klientami.
  • Efektywnie wspiera klientów oraz zespół w codziennych działaniach.


4 666 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP

4 000 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Pracownik/ Pracownica Działu Sprzedaży

Nowa
Auto Partner S.A.
Zgierz
Microsoft Office
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa

Account Manager

Nowa
Freundschaft
Warszawa
digital marketing
account manager
SoMe
Nowa

Customer service specialist in the automotive industry with Finnish

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Finnish
customer service
Nowa

Pracownik Produkcji

Nowa
NSG Group w Polsce
Szczecin
Kontrola Jakości
obsługa linii produkcyjnej
obsługa maszyn
Nowa