ZatrudniaMY!
Klinika leczenia uzależnień Nasz Gabinet posiadająca 12 placówek w całej Polsce poszukuje Specjalisty SEO z min. 2 letnim doświadczeniem do zespołu Marketingu. Szukamy osoby z pasją do pozycjonowania, która chce rozwijać swoje umiejętności w dynamicznym środowisku zaaplikuj do naszego zespołu marketingu, gdzie wspólnie osiągniemy zamierzone cele!
- Przeprowadzanie audytów SEO na naszych stronach;
- wyciąganie na podstawie audytów wniosków i przygotowywanie na ich podstawie zaleceń optymalizacyjnych;
- implementacja zaleceń optymalizacyjnych na naszych stronach;
- przygotowywanie i implementacja strategii linkbuildingowej w ramach ustalonego budżetu;
- monitorowanie pozycji stron za pomocą narzędzi analitycznych;
- identyfikowanie problemów z indeksacją stron oraz monitorowanie stanu indeksacji w Google Search Console;
- optymalizacja crawl budgetu i poprawa struktury linkowania wewnętrznego;
- wykrywanie i eliminacja błędów na stronach;
- aktualizacja i redagowanie treści na podstawie analizy konkurencji oraz bieżących trendów;
- współpraca z copywriterem w celu tworzenia wysokiej jakości treści;
- przygotowywanie raportów optymalizacyjnych;
- śledzenie ścieżki zakupowej klientów i wprowadzanie usprawnień zwiększających konwersje.
- 2-letnie doświadczenie w SEO;
- analityczne myślenie i umiejętność wyciągania wniosków;
- znajomość aktualnych praktyk oraz technik pracy SEO;
- znajomość najnowszych trendów w branży;
- znajomość narzędzi wykorzystywanych przy pozycjonowaniu takich jak: Google Search Console, Google Analytics 4, Ahrefs, Screaming Frog;
- umiejętność implementacji zaleceń optymalizacyjnych na stronach;
- znajomość HTML, CSS;
- znajomość metodologii link buildingu oraz zasad pozyskiwania wartościowych linków;
- samodzielność i proaktywność w podejmowaniu działań SEO;
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz zarządzania priorytetami;
- znajomość zasad UX/UI;
- znajomość najnowszych trendów rozwoju AI oraz umiejętność pracy z modelami językowymi.
- znajomość JavaScript i PHP;
- znajomość narzędzi do automatyzacji procesów;
- umiejętność tworzenia treści zgodnych z zasadami copywritingu.
- Umowa B2B lub zlecenie;
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
- możliwość rozwoju swoich kompetencji za pomocą szkoleń lub kursów;
- regularne sesje wymiany wiedzy w zespole marketingowym;
- wspólne inicjatywy integracyjne i team-buildingowe;
- kultura otwartej komunikacji i wsparcia;
- praca w młodym zespole;
- swoboda w proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i testowania nowych strategii;
- rozwiązywanie różnorodnych problemów SEO, pozwalających na rozwój umiejętności technicznych i analitycznych.