Czego od Ciebie oczekujemy?:
- znajomości narzędzi do tworzenia/analizy contentu
- chęci odkrywania rozwiązań AI
- umiejętność krytycznego myślenia - AI tego za Ciebie nie zrobi
- znajomości SEO w zakresie contentu
- znajomości narzędzi SEO dot. contentu i analizy (np. GSC, GA4, Contadu, SurferSEO, WriterSonic)
- minimum 1 rok doświadczenia w tworzeniu treści na potrzeby SEO
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- tworzenie planów treści,
- tworzenie analiz treści (analizy gap, analizy istniejących treści),
- pisanie treści "od zera" lub ze wsparciem AI na potrzeby SEO,
- współpracowanie ze specjalistą SEO w danym projekcie,
- analizowanie wyników contentu na stronach klientów,
- monitorowanie rentowności oraz jakości tworzonych treści,
- tworzenie treści marketingowych - blogi, e-booki, poradniki, rankingi etc.
Oferujemy:
- godziny pracy 8/10 - 16/17 oraz możliwość pracy hybrydowej,
- sprzęt służbowy,
- wynagrodzenie 4800-6500 brutto UoP lub alternatywa na B2B,
- możliwość realnego wpływu na rozwój działu SEO,
- koleżeńską i nieformalną atmosferę pracy,
- benefity - luxmed, multisport.
Proces rekrutacyjny:
- Przesłanie CV
- Rozmowa telefoniczna lub mailowa celem poznania Cię lepiej i doprecyzowania CV
- Spotkanie online na którym wykonasz zadanie rekrutacyjne
- Decyzja i feedback
Jak będzie wyglądać Twoja praca?
W Numbers’ach fundamentem działań jest bliska i partnerska współpraca z klientami. Jesteśmy blisko ich biznesów, włączając się w działania na każdym etapie – od warsztatów projektujacych produkty i innowacje, przez wsparcie strategiczne, aż po aspekt finalny – ekspercką emisję kampanii i dowiezienie rezultatów przekładających się na biznes.
Tym samym specjalista ds. Contentu w Numbersach buduje i dowozi swoje kompetencje w trzech obszarach:
- Kompetencje operacyjne/contentowe
- Kompetencje analityczne
- Kompetencje strategiczne
Twoja ścieżka rozwoju będzie modelowana wokół tych trzech obszarów, ale tutaj się nie kończy. Jesteśmy zwinną organizacją, która dopasowuje się do dynamicznie zmieniającego się świata digital marketingu. Nudy nie ma.
Na co dzień Twoja praca w Numbersach opierać się będzie na samodzielnej pracy dla klientów w obszarze optymalizacji contentowej i tworzenia treści. Będziesz też częścią zespołu SEO, którego kluczowymi wartościami jest wymiana wiedzy i zaangażowanie.
Pracując w numbersach:
- będziesz częścią zwinnego koleżeńskiego zespołu, którego członkowie pracują od ponad dekady w branży digital marketingu,
- będziesz rozwijać biznesy klientów w internecie w różnych branżach,
- otrzymasz szansę rozwoju dopasowaną do Twojej wizji kariery – w perspektywie kolejnych lat możesz iść w stronę ekspercką / analityczną lub liderską,
- pomożemy Ci w budowie eksperckiego wizerunku poprzez publikacje w prasie branżowej i występy na konferencjach,
- sfinansujemy niezbędne kursy i zakupy narzędzi potrzebnych do najlepszej realizacji usług,
- będziesz mieć realny wpływ na usługi, biznes i charakter współpracy z klientami.