E-commerce Marketplace Specialist (bol.com)
-, Gdańsk +4 Lokalizacje
Olimp Marketplace
Kim jesteśmy?
Olimp Marketplace to agencja specjalizująca się w obsłudze i rozwoju sprzedaży na globalnych platformach e-commerce, takich jak Amazon, eMAG, eBay, Kaufland i wiele innych. Nasze usługi są skierowane do klientów biznesowych (B2B), którym pomagamy rozszerzać kanały oraz zwiększać sprzedaż.Obecnie powiększamy dział BOL i poszukujemy Specjalisty/Specjalistki, który/która będzie odpowiedzialny/odpowiedzialna za kompleksową obsługę i rozwój sprzedaży naszych Partnerów na marketplace bol.com – od codziennego zarządzania kontem po strategiczny kontakt i budowanie relacji.
Rodzaj pracy: Pełny etatDoświadczenie: SpecjalistaForma zatrudnienia: Umowa B2BTryb pracy: Praca zdalna
Wynagrodzenie
Umowa B2B: 7 000 – 10 000 zł netto (+ VAT) /mies.
Wynagrodzenie na tym stanowisku składa się z dwóch elementów: stałej stawki godzinowej wynoszącej 35-40 zł netto (w zależności od doświadczenia) oraz prowizji uzależnionej od wyników na prowadzonych kontach. Powyższe widełki obejmują zarówno podstawę, jak i potencjalną prowizję.
Co mamy do zaoferowania?
Kompleksowe szkolenie na start – nie musisz mieć doświadczenia w pracy na platformie bol.com.
Praca w 100% zdalna – wszyscy pracujemy z domu.
Elastyczny czas pracy. 60% czasu w standardowych godzinach biurowych, pozostałe 40% możesz zaplanować według własnych preferencji.
Wynagrodzenie podstawowe w postaci stałej stawki godzinowej. Stawka godzinowa jest ustalana na podstawie prezentowanych umiejętności i doświadczenia.
Wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od obrotu na prowadzonych kontach Partnerów.
Możliwość budowania własnej marki osobistej - dzielimy się naszymi zasięgami i platformą medialną, wspieramy Twoje wystąpienia publiczne, publikacje artykułów, nagrania podcastów czy webinarów.
Rozwój ekspercki w e-commerce i marketplace - dostęp do wewnętrznej bazy wiedzy, współpraca ze specjalistami, możliwość angażowania się w projekty międzydziałowe.
Benefity pozapłacowe: 20 dni płatnej przerwy w ciągu roku oraz karta Medicover Sport dofinansowana w 70% (z możliwością dołączenia osoby towarzyszącej).
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy B2B w pełnym wymiarze godzinowym.
Szybki start – możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz.
Co będzie Twoim zadaniem?
Twoje obowiązki będą skupiały się na trzech głównych obszarach:
Strategia i Rozwój Sprzedaży
Opracowywanie strategii sprzedaży.
Rozwój sprzedaży na rynku niderlandzkim i belgijskim.
Prowadzenie kampanii ADS (PPC) oraz planowanie i tworzenie kampanii promocyjnych.
Rekomendacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży.
Zarządzanie Operacyjne Kontem
Kompleksowa obsługa kont Partnerów na platformie BOL.
Wystawianie ofert za pomocą arkuszy Excel.
Porządkowanie danych produktowych w plikach Excel.
Obsługa integratorów sprzedaży (Baselinker, Apilo, Subiekt itp.).
Obsługa ticketów.
Relacje, Raportowanie i Rozwój
Kontakt z Partnerami i spotkania online.
Raportowanie wyników.
Stałe szkolenie się w zakresie sprzedaży na BOL.
Czego szukamy u kandydatów?
Doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu sprzedażą na platformach marketplace, ze szczególnym uwzględnieniem Amazon lub innych zagranicznych
Praktyczna znajomość prowadzenia kampanii Ads PPC
Zaawansowana znajomość Excela
Zdolność do analizy danych i przekształcania ich w działania strategiczne oraz rekomendacje optymalizacyjne
Samodzielność w działaniu - cenimy proaktywne podejście i inicjatywę w rozwiązywaniu problemów
Odpowiedzialność - szukamy osoby, która wywiązuje się z powierzonych zadań i dotrzymuje zobowiązań
Komunikatywność - potrafisz jasno przekazywać informacje i budować relacje z partnerami
Otwartość na narzędzia AI i gotowość do wykorzystywania ich w codziennej pracy
Wars
Mile widziane:
Doświadczenie w obsłudze dużych kont e-commerce
Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z międzynarodowymi partnerami
Znajomość integratorów sprzedaży np. BaseLinker
Praktykę w środowisku agencyjnym lub jako freelancer
Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze kont na platformie bol.com
Jak wygląda proces rekrutacji?
Aplikacja. Wypełnij formularz, załączając swoje CV.
Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce.
Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.
Proces rekrutacyjny trwa zwykle 2 tygodnie.
Pytania? Napisz do nas: rekrutacja@olimpmarketplace.com
E-commerce Marketplace Specialist (bol.com)
E-commerce Marketplace Specialist (bol.com)
-, Gdańsk
Olimp Marketplace