E-commerce Marketplace Specialist (bol.com)

7 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Marketing

E-commerce Marketplace Specialist (bol.com)

Marketing

-, Wrocław +4 Lokalizacje

Olimp Marketplace

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
7 000 - 10 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Ads PCC
AI

Mile widziane

Baselinker
e-commerce

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Olimp Marketplace to agencja specjalizująca się w obsłudze i rozwoju sprzedaży na globalnych platformach e-commerce, takich jak Amazon, eMAG, eBay, Kaufland i wiele innych. Nasze usługi są skierowane do klientów biznesowych (B2B), którym pomagamy rozszerzać kanały oraz zwiększać sprzedaż.Obecnie powiększamy dział BOL i poszukujemy Specjalisty/Specjalistki, który/która będzie odpowiedzialny/odpowiedzialna za kompleksową obsługę i rozwój sprzedaży naszych Partnerów na marketplace bol.com – od codziennego zarządzania kontem po strategiczny kontakt i budowanie relacji.

Rodzaj pracy: Pełny etatDoświadczenie: SpecjalistaForma zatrudnienia: Umowa B2BTryb pracy: Praca zdalna

 

Wynagrodzenie 

Umowa B2B: 7 000 – 10 000 zł netto (+ VAT) /mies.

Wynagrodzenie na tym stanowisku składa się z dwóch elementów: stałej stawki godzinowej wynoszącej 35-40 zł netto (w zależności od doświadczenia) oraz prowizji uzależnionej od wyników na prowadzonych kontach. Powyższe widełki obejmują zarówno podstawę, jak i potencjalną prowizję.

 

Co mamy do zaoferowania?

  • Kompleksowe szkolenie na start – nie musisz mieć doświadczenia w pracy na platformie bol.com.

  • Praca w 100% zdalna – wszyscy pracujemy z domu.

  • Elastyczny czas pracy. 60% czasu w standardowych godzinach biurowych, pozostałe 40% możesz zaplanować według własnych preferencji.

  • Wynagrodzenie podstawowe w postaci stałej stawki godzinowej. Stawka godzinowa jest ustalana na podstawie prezentowanych umiejętności i doświadczenia.

  • Wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od obrotu na prowadzonych kontach Partnerów. 

  • Możliwość budowania własnej marki osobistej - dzielimy się naszymi zasięgami i platformą medialną, wspieramy Twoje wystąpienia publiczne, publikacje artykułów, nagrania podcastów czy webinarów.

  • Rozwój ekspercki w e-commerce i marketplace - dostęp do wewnętrznej bazy wiedzy, współpraca ze specjalistami, możliwość angażowania się w projekty międzydziałowe.

  • Benefity pozapłacowe: 20 dni płatnej przerwy w ciągu roku oraz karta Medicover Sport dofinansowana w 70% (z możliwością dołączenia osoby towarzyszącej).

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy B2B w pełnym wymiarze godzinowym.

  • Szybki start – możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz. 

 

Co będzie Twoim zadaniem? 

Twoje obowiązki będą skupiały się na trzech głównych obszarach:

Strategia i Rozwój Sprzedaży

  • Opracowywanie strategii sprzedaży.

  • Rozwój sprzedaży na rynku niderlandzkim i belgijskim.

  • Prowadzenie kampanii ADS (PPC) oraz planowanie i tworzenie kampanii promocyjnych.

  • Rekomendacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży.

Zarządzanie Operacyjne Kontem

  • Kompleksowa obsługa kont Partnerów na platformie BOL.

  • Wystawianie ofert za pomocą arkuszy Excel.

  • Porządkowanie danych produktowych w plikach Excel.

  • Obsługa integratorów sprzedaży (Baselinker, Apilo, Subiekt itp.).

  • Obsługa ticketów.

Relacje, Raportowanie i Rozwój

  • Kontakt z Partnerami i spotkania online.

  • Raportowanie wyników.

  • Stałe szkolenie się w zakresie sprzedaży na BOL.

 

Czego szukamy u kandydatów? 

  • Doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu sprzedażą na platformach marketplace, ze szczególnym uwzględnieniem Amazon lub innych zagranicznych

  • Praktyczna znajomość prowadzenia kampanii Ads PPC

  • Zaawansowana znajomość Excela

  • Zdolność do analizy danych i przekształcania ich w działania strategiczne oraz rekomendacje optymalizacyjne

  • Samodzielność w działaniu - cenimy proaktywne podejście i inicjatywę w rozwiązywaniu problemów

  • Odpowiedzialność - szukamy osoby, która wywiązuje się z powierzonych zadań i dotrzymuje zobowiązań

  • Komunikatywność - potrafisz jasno przekazywać informacje i budować relacje z partnerami

  • Otwartość na narzędzia AI i gotowość do wykorzystywania ich w codziennej pracy

    Wars

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze dużych kont e-commerce

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z międzynarodowymi partnerami

  • Znajomość integratorów sprzedaży np. BaseLinker

  • Praktykę w środowisku agencyjnym lub jako freelancer

  • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze kont na platformie bol.com

 

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Aplikacja. Wypełnij formularz, załączając swoje CV. 

  2. Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce. 

  3. Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Porozmawiamy o Twoim doświadczeniu, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania. 

 

Proces rekrutacyjny trwa zwykle 2 tygodnie.

Pytania? Napisz do nas: rekrutacja@olimpmarketplace.com

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel
Ads PCC
AI

Mile widziane

Baselinker
e-commerce

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 17.11.2025

E-commerce Marketplace Specialist (bol.com)

7 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

E-commerce Marketplace Specialist (bol.com)

-, Wrocław

Olimp Marketplace

7 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest OLIMP MARKETPLACE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Częstochowie, ul. Karola ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.