👤Kim jesteśmy?
Olimp Marketplace to agencja, która specjalizuje się w prowadzeniu i rozwoju sprzedaży na zagranicznych platformach takich jak Amazon, eMAG, eBay, Kaufland i wielu innych. 🌍 Nasz zespół składa się z ponad 55 doświadczonych specjalistów, którzy nieustannie poszerzają swoje umiejętności i dzielą się wiedzą. Stale poszukujemy nowych talentów, które dołączą do naszego zespołu i pomogą nam budować przyszłość e-commerce. 🛒
🕑 Rodzaj pracy: Pełny etat
⭐ Doświadczenie: Specjalista/Starszy specjalista
📄 Forma zatrudnienia: Umowa B2B
📍 Tryb pracy: Praca zdalna
💵 Wynagrodzenie
Umowa B2B: 6 000 – 12 000 zł netto (+ VAT) /mies.
Oferta na start to 6 000 zł podstawy oraz 10% prowizji od każdego obsługiwanego konta.
Wynagrodzenie na tym stanowisku składa się z dwóch elementów: stałej stawki godzinowej (40 zł netto) oraz prowizji uzależnionej od wyników. Powyższe widełki obejmują zarówno podstawę, która może się różnić, jak i potencjalną prowizję.
🙌 Co mamy do zaoferowania?
- Praca w 100% zdalna – wszyscy pracujemy z domu. 🏡
-
Elastyczny czas pracy. Część obowiązków możesz wykonywać nawet w środku nocy. Dla nas liczy się tylko to, aby zadania były ukończone na czas. 🕒
-
Wynagrodzenie dwuskładnikowe. Podstawa oraz prowizja wynosząca 10% od faktury partnera, u którego cel został zrealizowany. 💸
- Możliwość budowania własnego działu i usługi – praktycznie pełna decyzyjność.
- Możliwość budowania marki osobistej eksperta eBay. 🤓
- Dofinansowanie karty Medicover Sport. 💪
- 10 dni płatnego urlopu. 🌴
- Preferujemy zatrudnienie na podstawie umowy B2B. 📄
- Pracę na pełny etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę. 🕑
🎯 Co będzie Twoim zadaniem?
- Zarządzanie działem i kompleksowa obsługa kont Partnerów na platformie eBay.
-
Rozwijanie działu poprzez budowanie zespołu (nauczymy Cię tego, jeśli jeszcze tego nie robił*ś).
- Zakładanie i wprowadzanie nowych kont.
- Rozwój sprzedaży na istniejących kontach.
- Wystawianie aukcji wysokiej jakości: wyszukiwanie słów kluczowych, uzupełnianie parametrów, tworzenie szablonów ofert oraz tłumaczenie ich treści (z pomocą narzędzi do tłumaczenia).
- Kontakt z Partnerami.
- Poprawianie ofert produktowych.
- Dbanie o jakość kont.
- Rekomendowanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży.
- Raportowanie wyników, przygotowywania case studies.
- Stałe doskonalenie wiedzy sprzedaży na marketplace eBay.
⭐ Czego szukamy u kandydatów?
- Doświadczenia w sprzedaży i bardzo dobrej znajomości platformy eBay – warunek konieczny.
- Znajomości programu Baselinker.
-
Zadaniowości i dokładności – zależy nam, abyś realizował/a zadania starannie i zgodnie z ustalonymi terminami.
-
Samodzielności i zaradności – potrafisz sam/a rozwiązywać problemy i podejmować decyzje.
-
Komunikatywności – kontakt z partnerem to dla Ciebie żaden problem.
- Umiejętności efektywnego zarządzania czasem.
-
Wyczucia estetyki – chcemy, aby tworzone przez nas oferty były również atrakcyjne wizualnie.
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy agencyjnej lub jako freelancer.
- Znajomość języka niemieckiego.
📣 Jak wygląda proces rekrutacji?
-
Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV. 📃
-
Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce. ✍
-
Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Poznamy się, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania. 💬