Subscription & Loyalty Manager

Marketing

Subscription & Loyalty Manager

Marketing

Stefana Czarnieckiego 8, Kraków +6 Lokalizacji

Olini.com

Pełny etat
UoP, B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

customer retention
customer journey
Google Analytics
customer loyality
subscribtion program

Opis stanowiska

Olini – jesteśmy polską marką, która zaczynała jako rodzinna olejarnia. Dziś tworzymy znacznie więcej niż oleje – oferujemy pełen wybór produktów wspierających zdrowie i codzienną równowagę: kompleksowe suplementy, świeżo tłoczone oleje oraz naturalne produkty budujące odporność i dobre samopoczucie.


Za kulisami Olini stoi zespół wyjątkowych osób z różnymi pasjami: podróżników, sportowców, ogrodników, kociarzy, miłośników dobrego jedzenia… a nawet sernika – zarówno z rodzynkami, jak i bez. Łączy nas energia, otwartość i chęć tworzenia fajnych rzeczy, które mają realną wartość dla ludzi.


Obecnie rozszerzamy team o nowe stanowisko - Subscription & Loyalty Manager, osoba ta przejmie istniejący program subskrypcyjny Olini z dalszym jego rozwojem oraz rozbudową programu lojalnościowego. Rola ta ma na celu skalowanie liczby aktywnych subskrybentów, poprawę retencji oraz budowanie długoletnich, wartościowych relacji z klientami poprzez skuteczne działania lojalizacyjne i benefitowe. To strategiczne stanowisko łączy w sobie zarządzanie programem abonamentowym oraz projektowanie i rozwój programu lojalnościowego.


Dołączysz do nas?


Zakres obowiązków:

  • Przejęcie odpowiedzialności za działający program abonamentowy i jego rozwój (optymalizacja procesu, wzrost bazy, automatyzacje).

  • Opracowanie kompleksowej strategii integrującej subskrypcję i lojalność klientów. 

  • Projektowanie i rozbudowa programu lojalnościowego (punkty, nagrody, poziomy, benefity).

  • Zarządzanie komunikacją z klientami w kanałach CRM (e-mail, SMS, push).

  • Analiza danych wskaźnikowych (churn, LTV, retencja itp) oraz raportowanie wyników.

  • Prowadzenie szczegółowej analizy danych subskrypcyjnych i lojalnościowych w celu identyfikacji trendów i okazji rozwojowych.

  • Regularne monitorowanie KPI oraz ocena efektywności wdrożonych rozwiązań na podstawie raportów analitycznych.

  • Realizacja kampanii marketingowych wspierających obie inicjatywy, przy wsparciu naszego teamu marketingowego.

  • Współpraca z zespołami technologicznym, sprzedaży, customer care oraz marketingu w celu wspólnej optymalizacji procesów.

  • Testowanie i optymalizacja hipotez oraz nowych funkcji i kampanii w oparciu o dane i feedback klientów.


Nasze oczekiwania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu programem subskrypcyjnym i/lub lojalnościowym w środowisku  e-commerce.

  • Mocne osadzenie w samodzielnym zarządzaniu i rozwijaniu programów subskrypcji lub lojalności klientów, które przełożyło się na wymierne efekty biznesowe.

  • Biegła znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Excel/Sheets, systemy BI) oraz systemów CRM i automatyzacji marketingu (np. Synerise, Klaviyo, ActiveCampaign).

  • Doskonała umiejętność pracy z danymi, analityka wskaźników retention i churn - umiejętność interpretacji danych i wyciągania praktycznych wniosków umożliwiających optymalizację programów i działań marketingowych.

  • Wysokie zorientowanie na klienta i doświadczenie w pracy z customer journey.

  • Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca sprawną pracę z dokumentacją i narzędziami.

  • Samodzielność, inicjatywa i zdolność do podejmowania decyzji.

  • Umiejętność szybkiego dostosowania się do zmieniających się warunków, otwartość na testowanie nowych rozwiązań i optymalizacje procesów.

  • Nastawienie na efektywną współpracę z różnymi zespołami.


Co oferujemy?

  • Współpraca ze świetnym zespołem specjalistów – dołączysz bezpośrednio do zespołu Kamila (Head of Sales and Marketing), Dawida (Marketing Automation Coordinator), Zuzy (Performance Marketing Specialist). 

  • Samodzielność i wpływ – duże pole do działania oraz odpowiedzialność za rozwój naszego e-commercu. 

  • Dodatkowe benefity – topowy sprzęt do pracy, karta sportowa 50% refinansowana, 100% praca zdalna, kursy językowe, platformy naukowe i dostęp do branżowych wydarzeń.

  • Wspólna integracja – co roku spotykamy się na integracji zespołowej – w miejscu, gdzie wszystko się zaczęło.

  • Paczki zdrowia Olini – co miesiąc dostajesz zdrową paczkę Olini – bo dbamy o zdrowie naszych pracowników.

  • Zabawy teambuildingowe i konkursy LEGO - bo kto nie lubi?

Wymagane umiejętności

customer retention
customer journey
Google Analytics
customer loyality
subscribtion program

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 22.10.2025

Subscription & Loyalty Manager

Podsumowanie oferty

Subscription & Loyalty Manager

Stefana Czarnieckiego 8, Kraków

Olini.com

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Olini.com spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie ul. Czarnieckiego 8/4, 3... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca