Subscription & Loyalty Manager
Stefana Czarnieckiego 8, Kraków +6 Lokalizacji
Olini.com
Olini – jesteśmy polską marką, która zaczynała jako rodzinna olejarnia. Dziś tworzymy znacznie więcej niż oleje – oferujemy pełen wybór produktów wspierających zdrowie i codzienną równowagę: kompleksowe suplementy, świeżo tłoczone oleje oraz naturalne produkty budujące odporność i dobre samopoczucie.
Za kulisami Olini stoi zespół wyjątkowych osób z różnymi pasjami: podróżników, sportowców, ogrodników, kociarzy, miłośników dobrego jedzenia… a nawet sernika – zarówno z rodzynkami, jak i bez. Łączy nas energia, otwartość i chęć tworzenia fajnych rzeczy, które mają realną wartość dla ludzi.
Obecnie rozszerzamy team o nowe stanowisko - Subscription & Loyalty Manager, osoba ta przejmie istniejący program subskrypcyjny Olini z dalszym jego rozwojem oraz rozbudową programu lojalnościowego. Rola ta ma na celu skalowanie liczby aktywnych subskrybentów, poprawę retencji oraz budowanie długoletnich, wartościowych relacji z klientami poprzez skuteczne działania lojalizacyjne i benefitowe. To strategiczne stanowisko łączy w sobie zarządzanie programem abonamentowym oraz projektowanie i rozwój programu lojalnościowego.
Dołączysz do nas?
Zakres obowiązków:
Przejęcie odpowiedzialności za działający program abonamentowy i jego rozwój (optymalizacja procesu, wzrost bazy, automatyzacje).
Opracowanie kompleksowej strategii integrującej subskrypcję i lojalność klientów.
Projektowanie i rozbudowa programu lojalnościowego (punkty, nagrody, poziomy, benefity).
Zarządzanie komunikacją z klientami w kanałach CRM (e-mail, SMS, push).
Analiza danych wskaźnikowych (churn, LTV, retencja itp) oraz raportowanie wyników.
Prowadzenie szczegółowej analizy danych subskrypcyjnych i lojalnościowych w celu identyfikacji trendów i okazji rozwojowych.
Regularne monitorowanie KPI oraz ocena efektywności wdrożonych rozwiązań na podstawie raportów analitycznych.
Realizacja kampanii marketingowych wspierających obie inicjatywy, przy wsparciu naszego teamu marketingowego.
Współpraca z zespołami technologicznym, sprzedaży, customer care oraz marketingu w celu wspólnej optymalizacji procesów.
Testowanie i optymalizacja hipotez oraz nowych funkcji i kampanii w oparciu o dane i feedback klientów.
Nasze oczekiwania:
Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu programem subskrypcyjnym i/lub lojalnościowym w środowisku e-commerce.
Mocne osadzenie w samodzielnym zarządzaniu i rozwijaniu programów subskrypcji lub lojalności klientów, które przełożyło się na wymierne efekty biznesowe.
Biegła znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Excel/Sheets, systemy BI) oraz systemów CRM i automatyzacji marketingu (np. Synerise, Klaviyo, ActiveCampaign).
Doskonała umiejętność pracy z danymi, analityka wskaźników retention i churn - umiejętność interpretacji danych i wyciągania praktycznych wniosków umożliwiających optymalizację programów i działań marketingowych.
Wysokie zorientowanie na klienta i doświadczenie w pracy z customer journey.
Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca sprawną pracę z dokumentacją i narzędziami.
Samodzielność, inicjatywa i zdolność do podejmowania decyzji.
Umiejętność szybkiego dostosowania się do zmieniających się warunków, otwartość na testowanie nowych rozwiązań i optymalizacje procesów.
Nastawienie na efektywną współpracę z różnymi zespołami.
Co oferujemy?
Współpraca ze świetnym zespołem specjalistów – dołączysz bezpośrednio do zespołu Kamila (Head of Sales and Marketing), Dawida (Marketing Automation Coordinator), Zuzy (Performance Marketing Specialist).
Samodzielność i wpływ – duże pole do działania oraz odpowiedzialność za rozwój naszego e-commercu.
Dodatkowe benefity – topowy sprzęt do pracy, karta sportowa 50% refinansowana, 100% praca zdalna, kursy językowe, platformy naukowe i dostęp do branżowych wydarzeń.
Wspólna integracja – co roku spotykamy się na integracji zespołowej – w miejscu, gdzie wszystko się zaczęło.
Paczki zdrowia Olini – co miesiąc dostajesz zdrową paczkę Olini – bo dbamy o zdrowie naszych pracowników.
Zabawy teambuildingowe i konkursy LEGO - bo kto nie lubi?
Subscription & Loyalty Manager
Subscription & Loyalty Manager
Stefana Czarnieckiego 8, Kraków
Olini.com