Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.
Dla jednego z klientów szukamy:
Junior Office Assistant, który/a dołączy do zespołu.
Szukamy kogoś kto z entuzjazmem zaangażuje się w codzienne wyzwania biurowe.
Junior Office Assistant
Zakres obowiązków:
· Stanowisko na recepcji – obsługa sekretariatu
- Obsługa wirtualnego sekretariatu oraz wsparcie w obsłudze klientów wynajmujących powierzchnie biurowe
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą - ewidencjonowanie obiegu dokumentów
- Organizacja podróży służbowych dla pracowników firmy
- Udział w prowadzeniu spraw administracyjnych np. pomoc w tworzeniu procedur/ procesów administracyjnych
- Onboarding pracowników z części administracyjnej
- Dbanie o porządek na obszarze przestrzeni biurowej
- Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy, m.in.: zaopatrzenie biura w materiały biurowe, współpraca z dostawcami usług, przesyłki kurierskie, prenumeraty, prace techniczne – współpraca z administratorem budynku;
- Pomoc w zarządzaniu flotą samochodową
Oczekiwania:
- Pierwsze doświadczenie w pracy w obszarze administracji
- Znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy, priorytetów zadań i samodzielność
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną rozmowę B2/C1
Oferujemy:
- Pracę stacjonarną z biura w Warszawie (Ursynów)
- Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
- Rozwój kompetencji zawodowych
- Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego