Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.
Dla jednego z klientów szukamy:
Specjalista/ka ds. Kadr i Płac
OPIS STANOWISKA:
- Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac pracowników klienta z uwzględnieniem wszelkich zasiłków, dodatków i potrąceń;
- Rozliczanie umów cywilno-prawnych;
- Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników klienta oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych;
- Sporządzanie deklaracji oraz formularzy do ZUS, US oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń;
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub elastyczną formę zatrudnienia
- Oferujemy pracę zdalną, hybrydową bądź jeśli pochodzisz z Warszawy lub Radomia – pracę stacjonarną;
- Elastyczny czas pracy między godziną 7:00 a 9:00;
- Możliwość przystąpienia do pakietu benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, zajęcia sportowe;
- Cykliczne szkolenia branżowe;
- Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży;
NASZE WYMAGANIA:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z samodzielną obsługą kadrowo-płacową;
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz PDOF, PPK;
- Praktyczna znajomość zagadnień dotyczących rozliczania czasu pracy, świadczeń pracowniczych;
- Praktyczna umiejętność naliczania wynagrodzeń, w tym honorarium za przeniesienie praw autorskich;
- Znajomość języka angielskiego – głównie wykorzystywany do codziennej komunikacji mailowej z klientami;
- Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel);
MILE WIDZIANE:
- Znajomość programu Comarch ERP Optima;
- Doświadczenie w obsłudze kadrowo – płacowej obcokrajowców;