Specjalista/ka ds. Komunikacji
Nowa
Marketing

Specjalista/ka ds. Komunikacji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

komunikacja

media

marketing

PR/public relations

Meta Business Suite

Google Analytics

Wordpress

Microsoft Office

Opis stanowiska

Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.

Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Dla klienta – Fundacji Klementyna, która od ponad 20 lat wspiera seniorów – poszukujemy osoby do zespołu Komunikacji i Fundrisingu.

Fundacja wspiera starsze osoby tworząc relacje międzypokoleniowe i przestrzeń bliskości. Łączy zaangażowanie wolontariuszy z pomocą materialną – poprzez lokalne inicjatywy oraz dzienny dom pobytu „Przystanek Klementyny”. W 2025 roku jako jedyna organizacja z Polski została laureatem prestiżowego konkursu Global Challenges Local Solutions.


Specjalisty/ki ds. Komunikacji


Do Twoich głównych zadań będzie należeć:

  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej zgodnej z misją fundacji

  • Prowadzenie działań performance marketingowych z wykorzystaniem Meta Ads, Google Ads, SEO/SEM oraz remarketingu.

  • Planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych w mediach tradycyjnych

  • Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na stronie internetowej

  • Współpraca z mediami, tworzenie informacji prasowych, materiałów medialnych

  • Redakcja i przygotowywanie materiałów promocyjnych (ulotki, broszury, raporty roczne)

  • Zapewnienie spójnej komunikacji wewnętrznej i wsparcie działań employer brandingowych

  • Obsługa CMS (WordPress), analiza skuteczności działań komunikacyjnych, tworzenie rekomendacji

  • Współpraca z zespołem grafików, agencjami oraz innymi działami w organizacji



Czego oczekujemy:

  • Min. 3-letniego doświadczenia w obszarze komunikacji, PR, mediów, NGO lub marketingu

  • Umiejętności oraz doświadczenia w analizowaniu i monitorowaniu działań komunikacyjnych (znajomość m.in. Google Analytics, Meta Business Suite)

  • Znajomości narzędzi do monitoringu kampanii płatnych (m.in. Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Campaign Manager)

  • Podstaw SEO/SEM i copywrittingu

  • Wykształcenia wyższego (preferowane: komunikacja, PR, marketing, dziennikarstwo, filologia)

  • Bardzo dobrej znajomości MS Office oraz narzędzi do zarządzania projektami

  • Praktycznej znajomości social mediów i CMS (m.in. WordPress)

  • Umiejętności tworzenia treści promocyjnych, raportów i newsletterów

  • Kreatywności i storytellingu – umiejętności budowania angażujących przekazów

  • Komunikatywności i samodzielności w działaniu

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2


Mile widziane:

  • Doświadczenie w organizacjach pozarządowych lub działaniach CSR

  • Znajomość narzędzi graficznych (Canva, Photoshop) i e-mail marketingu



Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w fundacji z ponad 20 letnią tradycją

  • Praca w formie hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu)

  • Realny wpływ na komunikację organizacji oraz dalszy rozwój swój i Fundacji

  • Pracę w zgranym, zaangażowanym zespole

  • Możliwość rozwoju kompetencji w zakresie komunikacji i PR

  • Pracę w kulturze wartości Fundacji opartych na wzajemnym szacunku, solidarności oraz otwartości

  • Narzędzia do budowania sprawczości i wiary w siebie – zarówno swojej, jak i podopiecznych!