Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska.
Jesteśmy butikową agencją HR, która z pasją wspiera firmy w znajdowaniu najlepszych talentów i dodatkowo oferuje usługi z zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza misja to dostarczanie dopasowanych rozwiązań i budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Dla klienta – Fundacji Klementyna, która od ponad 20 lat wspiera seniorów – poszukujemy osoby do zespołu Komunikacji i Fundrisingu.
Fundacja wspiera starsze osoby tworząc relacje międzypokoleniowe i przestrzeń bliskości. Łączy zaangażowanie wolontariuszy z pomocą materialną – poprzez lokalne inicjatywy oraz dzienny dom pobytu „Przystanek Klementyny”. W 2025 roku jako jedyna organizacja z Polski została laureatem prestiżowego konkursu Global Challenges Local Solutions.
Specjalisty/ki ds. Komunikacji
Do Twoich głównych zadań będzie należeć:
Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej zgodnej z misją fundacji
Prowadzenie działań performance marketingowych z wykorzystaniem Meta Ads, Google Ads, SEO/SEM oraz remarketingu.
Planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych w mediach tradycyjnych
Zarządzanie treściami w mediach społecznościowych i na stronie internetowej
Współpraca z mediami, tworzenie informacji prasowych, materiałów medialnych
Redakcja i przygotowywanie materiałów promocyjnych (ulotki, broszury, raporty roczne)
Zapewnienie spójnej komunikacji wewnętrznej i wsparcie działań employer brandingowych
Obsługa CMS (WordPress), analiza skuteczności działań komunikacyjnych, tworzenie rekomendacji
Współpraca z zespołem grafików, agencjami oraz innymi działami w organizacji
Czego oczekujemy:
Min. 3-letniego doświadczenia w obszarze komunikacji, PR, mediów, NGO lub marketingu
Umiejętności oraz doświadczenia w analizowaniu i monitorowaniu działań komunikacyjnych (znajomość m.in. Google Analytics, Meta Business Suite)
Znajomości narzędzi do monitoringu kampanii płatnych (m.in. Meta Ads, Google Ads, LinkedIn Campaign Manager)
Podstaw SEO/SEM i copywrittingu
Wykształcenia wyższego (preferowane: komunikacja, PR, marketing, dziennikarstwo, filologia)
Bardzo dobrej znajomości MS Office oraz narzędzi do zarządzania projektami
Praktycznej znajomości social mediów i CMS (m.in. WordPress)
Umiejętności tworzenia treści promocyjnych, raportów i newsletterów
Kreatywności i storytellingu – umiejętności budowania angażujących przekazów
Komunikatywności i samodzielności w działaniu
Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2
Mile widziane:
Doświadczenie w organizacjach pozarządowych lub działaniach CSR
Znajomość narzędzi graficznych (Canva, Photoshop) i e-mail marketingu
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w fundacji z ponad 20 letnią tradycją
Praca w formie hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu)
Realny wpływ na komunikację organizacji oraz dalszy rozwój swój i Fundacji
Pracę w zgranym, zaangażowanym zespole
Możliwość rozwoju kompetencji w zakresie komunikacji i PR
Pracę w kulturze wartości Fundacji opartych na wzajemnym szacunku, solidarności oraz otwartości
Narzędzia do budowania sprawczości i wiary w siebie – zarówno swojej, jak i podopiecznych!
Rekomendowane oferty