ORLEN Synthos Green Energy (OSGE) to spółka powołana przez ORLEN S.A. i Synthos Green Energy S.A w celu wdrażania modułowych reaktorów jądrowych w Polsce w oparciu o technologię reaktora jądrowego BWRX-300 firmy GE Hitachi Nuclear Energy. Więcej informacji na stronie internetowej: https://osge.com/
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Asystent/ka Biura Zarządu
📌 Miejsce Pracy: Warszawa, Al. Jana Pawła II 22
Twoje obowiązki:
- kompleksowe wsparcie Członków Zarządu w codziennych zadaniach;
- nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów;
- współpraca z interesariuszami zewnętrznymi, dbanie o dobre relacje i terminowość;
- organizacja podróży służbowych oraz wydarzeń firmowych z udziałem Członków Zarządu;
- organizacja, koordynacja i obsługa spotkań biznesowych Członków Zarządu;
- rozliczanie delegacji i wydatków służbowych Członków Zarządu;
- przygotowywanie zestawień, pism oraz notatek ze spotkań;
- współpraca z różnymi działami wewnątrz Spółki w celu zapewnienia sprawnej realizacji zadań.
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (sekretariat Zarządu/ kancelaria prawna/ kancelaria notarialna);
- doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne;
- umiejętność pracy pod presją czasu i szybkość w działaniu;
- systematyczność, sumienność, dokładność;
- wysoka kultura osobista i samodzielność w działaniu;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną realizację zadań (poziom B2/C1);
- znajomość pakietu MS Office;
- praca zmianowa (w godzinach 08:00 – 18.00).
Mile widziane:
- znajomość Kodeksu spółek handlowych.
Oferujemy:
- umowę o pracę – pełny etat;
- miejsce świadczenia pracy: siedziba Spółki;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- pracę w zespole doświadczonych pracowników;
- bardzo dobrą atmosferę i pracę zespołową;
- prywatną opiekę medyczną;
- świadczenia w ramach ZFŚS;
- program sportowy Multisport.