Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta na rynku niemieckim
Support

Specjalista ds. Obsługi Klienta na rynku niemieckim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język niemiecki

obsługa klienta

język angielski

Opis stanowiska

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz stale poszerzającym się asortymentem marki OstroVit, poszukujemy kandydatów do pracy w naszym dziale handlowym.

Specjalista ds. Obsługi Klienta na rynku niemieckim

📌 Lokalizacja Zambrów, Sitarska 16

📝 Umowa o pracę

🏢 Praca stacjonarna

☀️ Tryb pracy 1 zmianowa


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Przyjmowanie i realizacja zleceń sprzedażowych,
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Klienta,
  • Weryfikacja dokumentów handlowych,
  • Koordynowanie współpracy z Klientem w zakresie płatności, wysyłki zamówienia oraz reklamacji,
  • Tłumaczenie treści z języka polskiego na język niemiecki.


Kilka wymagań, które musisz spełniać:

  • Znajomość języka niemieckiego min. B2,
  • Znajomość języka angielskiego min. B2,
  • Doświadczenie w obszarze obsługi Klienta,
  • Otwartość na ludzi i pozytywne nastawienie,
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania i cele.


Oferujemy:

  • 📝 Pracę na pełen etat, na podstawie umowy o pracę.
  • 💼 Zatrudnienie w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie.
  • 🙌🏻 Pracę w młodym ambitnym zespole.
  • ☕ Stabilność i komfortowe warunki pracy.
  • 📣 Bezpłatną naukę języka angielskiego.
  • 💸 Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników pracy.
  • 👨🏻‍💻 Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności.
  • 🏃🏻 Benefity pracownicze takie jak karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, rabat na firmowe produkty.


Rozpoczęcie pracy i pierwsze dni

  • Pierwszego dnia pracy nowy pracownik wprowadzany jest do organizacji i zapoznany ze specyfiką danego stanowiska pracy.
  • Przez pierwsze dni lub tygodnie, w zależności od przydzielonych obowiązków, nowi pracownicy przechodzą indywidualne szkolenie.
  • Dzięki takiemu procesowi możliwe jest sprawne i bezstresowe poznanie firmy i jej struktury przez każdego nowego pracownika.


Największym atutem firmy są ludzie, pozytywne relacje oraz wzajemna życzliwość. To przekłada się na dobrą atmosferę pracy i w dużej mierze dzięki temu przychodzi się z chęcią do pracy.

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior Global IT Service Desk Analyst with German

Nowa
B. Braun Business Services Poland
Nowy Tomyśl
German
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta😊 / Customer Support Specialist

Nowa
4 500 - 5 000 pln
Enjoy The Car // EVA Dywaniki
Rzeszów
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
skuteczna komunikacja
dobra organizacja pracy
Nowa

Specjalista/ka ds. Turystyki

Nowa
Coral Travel Poland
Zabrze
samodzielnosć
komunikatywność
geografia
Nowa

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Nowa
Columbus Energy
Kraków
customer service
Nowa

Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

Nowa
4 000 - 5 500 pln
CAR NET
Gdynia
język polski
prawo jazdy kat. B
Nowa