Oferty
Specjalista ds. Obsługi Klienta na rynku niemieckim
Nowa
Support

Specjalista ds. Obsługi Klienta na rynku niemieckim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język niemiecki

obsługa klienta

język angielski

Opis stanowiska

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz stale poszerzającym się asortymentem marki OstroVit, poszukujemy kandydatów do pracy w naszym dziale handlowym.

Specjalista ds. Obsługi Klienta na rynku niemieckim

📌 Lokalizacja Zambrów, Sitarska 16

📝 Umowa o pracę

🏢 Praca stacjonarna

☀️ Tryb pracy 1 zmianowa


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Przyjmowanie i realizacja zleceń sprzedażowych,
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Klienta,
  • Weryfikacja dokumentów handlowych,
  • Koordynowanie współpracy z Klientem w zakresie płatności, wysyłki zamówienia oraz reklamacji,
  • Tłumaczenie treści z języka polskiego na język niemiecki.


Kilka wymagań, które musisz spełniać:

  • Znajomość języka niemieckiego min. B2,
  • Znajomość języka angielskiego min. B2,
  • Doświadczenie w obszarze obsługi Klienta,
  • Otwartość na ludzi i pozytywne nastawienie,
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania i cele.


Oferujemy:

  • 📝 Pracę na pełen etat, na podstawie umowy o pracę.
  • 💼 Zatrudnienie w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie.
  • 🙌🏻 Pracę w młodym ambitnym zespole.
  • ☕ Stabilność i komfortowe warunki pracy.
  • 📣 Bezpłatną naukę języka angielskiego.
  • 💸 Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i wyników pracy.
  • 👨🏻‍💻 Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i umiejętności.
  • 🏃🏻 Benefity pracownicze takie jak karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, rabat na firmowe produkty.


Rozpoczęcie pracy i pierwsze dni

  • Pierwszego dnia pracy nowy pracownik wprowadzany jest do organizacji i zapoznany ze specyfiką danego stanowiska pracy.
  • Przez pierwsze dni lub tygodnie, w zależności od przydzielonych obowiązków, nowi pracownicy przechodzą indywidualne szkolenie.
  • Dzięki takiemu procesowi możliwe jest sprawne i bezstresowe poznanie firmy i jej struktury przez każdego nowego pracownika.


Największym atutem firmy są ludzie, pozytywne relacje oraz wzajemna życzliwość. To przekłada się na dobrą atmosferę pracy i w dużej mierze dzięki temu przychodzi się z chęcią do pracy.

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Nowa
C.H. Robinson
Warszawa
język angielski
język polski
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Alior Bank SA
Kraków
analityczne myślenie
zdolności interpersonalne
obsługa klienta
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
język angielski
eSambo
Nowa

Praca zdalna z j. niemieckim | obsługa klientów sklepów odzieżowych

Nowa
Unique People Sp. z o.o.
Zielona Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
obsługa klienta
Nowa

Sales and Customer Service Specialist

Nowa
7 700 - 9 500 pln
DONE Deliveries
Andrychów
język angielski
sprzedaż
CRM
Nowa