Do naszego zespołu marketingowego poszukujemy osoby, która zajmie się obsługą reklam w Google i Meta.
Co będziesz robić?
· Planować, realizować i optymalizować płatne kampanie wyszukiwania w celu generowania konwersji i zwiększania liczby potencjalnych klientów;
· analizować skuteczność prowadzonych działań i efektywnie zarządzać budżetem;
· projektować i wdrażać działania SEO w sklepach spaio.com i monacollection.pl w celu poprawy widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania i przyciągnięcia ruchu;
· prowadzić działania zwiększające bazę subskrybentów newslettera;
· przygotowywać kreatywną komunikację w newsletterach,
· uczestniczyć w kreowaniu strategii marketingowej i nowych kolekcji odzieży i bielizny.
Czego oczekujemy?
· Min. 2 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii dla e-commerce w Google Ads oraz Meta Ads;
· znajomości systemu reklamowego Meta Ads i Google Ads oraz narzędzi: Google Analytics 4;
· praktycznej wiedzy z zakresu strategii reklamowych i budżetowania;
· umiejętności analitycznych, które wykorzystasz do zwiększania efektywności kampanii płatnych;
· dobrej organizacji pracy;
· znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
· mile widziana umiejętność korzystania z generatorów tekstów AI (Chat GPT), programów Canva i Edrone.
Co oferujemy?
· Wsparcie zgranego zespołu;
· zniżki na produkty firmowe;
· szkolenia i naukę;
· możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym;
· możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań;
· spotkania integracyjne;
· możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie;
· dużą samodzielność.
Rekomendowane oferty
Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną