Lubisz kontakt z ludźmi, budowanie relacji i dynamiczne środowisko biznesowe? Szukasz miejsca, w którym rozwiniesz skrzydła w sprzedaży usług outsourcingowych? Dołącz do nas – w P&P Solutions znajdziesz przestrzeń na rozwój, partnerską współpracę i ambitne cele!
Świadczymy usługi outsourcingowe i rekrutacyjne oraz wspieramy transformację cyfrową, wdrażając usługi chmurowe dla klientów na całym świecie. Pracujemy z szybko rozwijającymi się startupami, największymi software house’ami w Polsce, dużymi firmami produktowymi oraz globalnymi korporacjami. Jesteśmy obecni w niemal wszystkich w sektorach, ale przede wszystkim w IT, telekomunikacji, fintech, bankowości i ubezpieczeniach, transporcie i logistyce, administracji oraz usługach publicznych.
Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, co daje ogromne możliwości na zdobycie doświadczenia. Cały zespół Business Development współpracuje ściśle z Zarządem, angażując się w rozwijanie usług oraz planowanie i współtworzenie strategii sprzedażowej organizacji. W P&P Solutions działamy jako jeden Zespół, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów.
W związku z rozwojem poszukujemy Key Account Managera do wsparcia zespołu sprzedażowego w obszarze usług outsourcingu, odpowiedzialnego za utrzymanie i rozwijanie współpracy z naszymi obecnymi Klientami, jak również poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów. Jeśli masz co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klientów, odnajdujesz się w dynamicznym, ale uporządkowanym środowisku i chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży usług outsourcingowych, zapraszamy do aplikowania!
Czego oczekujemy:
Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta w branży technologicznej (IT, telekomunikacja, fintech), w tym minimum jeden rok doświadczenia na stanowisku sprzedażowym związanym z usługami outsourcingu pracowniczego, rekrutacji stałych lub tymczasowych.
Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych związanych z rozwojem współpracy i zwiększaniem wolumenu usług świadczonych dla klientów.
Umiejętność budowania trwałych relacji zarówno z osobami na poziomie operacyjnym jak i kadrą kierowniczą/zarządzającą w organizacjach klientów.
Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Umiejętności negocjacyjne.
Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły.
Umiejętność organizacji własnej pracy i zarządzania priorytetami.
Podstawowa znajomość przepisów i procedur związanych z postępowaniami przetargowymi będzie dodatkowym atutem.
Biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i narzędzi CRM.
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2).
Twoje zadania:
Zapewnienie profesjonalnej i terminowej obsługi obecnych klientów poprzez regularne kontakty, w celu utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług, w tym up-selling i cross-selling usług.
Koordynowanie procesów sprzedaży usług do obecnych i nowych klientów, w tym m.in. negocjowanie/renegocjowanie umów, pilnowanie terminów odnawiania zamówień, procesowanie bieżącej dokumentacji.
Aktywne poszukiwanie nowych potrzeb biznesowych i identyfikacja nowych możliwości współpracy u obecnych klientów, poprzez rozwijanie sieci kontaktów w organizacji, networking oraz proaktywne budowanie relacji z decydentami.
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami w celu aktywnego budowania długotrwałych relacji, z naciskiem na zrozumienie ich potrzeb oraz dostosowywanie oferowanych rozwiązań IT do ich oczekiwań.
Współpraca z wewnętrznymi zespołami rekrutacyjnymi w celu zapewnienia, że usługi są świadczone zgodnie z ustalonymi standardami i harmonogramem.
Wsparcie w przygotowywaniu i uzupełnianiu dokumentacji przetargowej oraz innych niezbędnych dokumentów zgodnie z wymaganiami klientów oraz procedurami wewnętrznymi firmy.
Monitorowanie, śledzenie i analiza ogłoszeń o postępowaniach publicznych i niepublicznych.
Co oferujemy:
Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i współpracy z dużymi, renomowanymi klientami.
Możliwość realnego awansu i rozwoju w strukturach firmy.
Wpływ na ofertę i kierunki rozwoju firmy
Wsparcie i mentoring ze strony doświadczonego przełożonego.
Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (solidna podstawa i system premiowy bez ograniczeń).
Możliwość częściowej pracy zdalnej.
Wyjścia integracyjne.
Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.
Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia, i nowoczesne biuro, w którym chce się pracować 😊
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty