Key Account Manager (Outsourcing)
Nowa
Sprzedaż

Key Account Manager (Outsourcing)

8 500 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
8 500 - 10 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

CRM

account manager

branża IT

Microsoft Office

Opis stanowiska

Lubisz kontakt z ludźmi, budowanie relacji i dynamiczne środowisko biznesowe? Szukasz miejsca, w którym rozwiniesz skrzydła w sprzedaży usług outsourcingowych? Dołącz do nas – w P&P Solutions znajdziesz przestrzeń na rozwój, partnerską współpracę i ambitne cele!

Świadczymy usługi outsourcingowe i rekrutacyjne oraz wspieramy transformację cyfrową, wdrażając usługi chmurowe dla klientów na całym świecie. Pracujemy z szybko rozwijającymi się startupami, największymi software house’ami w Polsce, dużymi firmami produktowymi oraz globalnymi korporacjami. Jesteśmy obecni w niemal wszystkich w sektorach, ale przede wszystkim w IT, telekomunikacji, fintech, bankowości i ubezpieczeniach, transporcie i logistyce, administracji oraz usługach publicznych.

 

Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, co daje ogromne możliwości na zdobycie doświadczenia. Cały zespół Business Development współpracuje ściśle z Zarządem, angażując się w rozwijanie usług oraz planowanie i współtworzenie strategii sprzedażowej organizacji. W P&P Solutions działamy jako jeden Zespół, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów.

 

W związku z rozwojem poszukujemy Key Account Managera do wsparcia zespołu sprzedażowego w obszarze usług outsourcingu, odpowiedzialnego za utrzymanie i rozwijanie współpracy z naszymi obecnymi Klientami, jak również poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów. Jeśli masz co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klientów, odnajdujesz się w dynamicznym, ale uporządkowanym środowisku i chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży usług outsourcingowych, zapraszamy do aplikowania!

 

Czego oczekujemy:

  • Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta w branży technologicznej (IT, telekomunikacja, fintech), w tym minimum jeden rok doświadczenia na stanowisku sprzedażowym związanym z usługami outsourcingu pracowniczego, rekrutacji stałych lub tymczasowych.

  • Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych związanych z rozwojem współpracy i zwiększaniem wolumenu usług świadczonych dla klientów.

  • Umiejętność budowania trwałych relacji zarówno z osobami na poziomie operacyjnym jak i kadrą kierowniczą/zarządzającą w organizacjach klientów.

  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów.

  • Umiejętności negocjacyjne.

  • Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły.

  • Umiejętność organizacji własnej pracy i zarządzania priorytetami.

  • Podstawowa znajomość przepisów i procedur związanych z postępowaniami przetargowymi będzie dodatkowym atutem.

  • Biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i narzędzi CRM.

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2).

 

Twoje zadania:

  • Zapewnienie profesjonalnej i terminowej obsługi obecnych klientów poprzez regularne kontakty, w celu utrzymania wysokiej jakości świadczonych usług, w tym up-selling i cross-selling usług.

  • Koordynowanie procesów sprzedaży usług do obecnych i nowych klientów, w tym m.in. negocjowanie/renegocjowanie umów, pilnowanie terminów odnawiania zamówień, procesowanie bieżącej dokumentacji.

  • Aktywne poszukiwanie nowych potrzeb biznesowych i identyfikacja nowych możliwości współpracy u obecnych klientów, poprzez rozwijanie sieci kontaktów w organizacji, networking oraz proaktywne budowanie relacji z decydentami.

  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami w celu aktywnego budowania długotrwałych relacji, z naciskiem na zrozumienie ich potrzeb oraz dostosowywanie oferowanych rozwiązań IT do ich oczekiwań.

  • Współpraca z wewnętrznymi zespołami rekrutacyjnymi w celu zapewnienia, że usługi są świadczone zgodnie z ustalonymi standardami i harmonogramem.

  • Wsparcie w przygotowywaniu i uzupełnianiu dokumentacji przetargowej oraz innych niezbędnych dokumentów zgodnie z wymaganiami klientów oraz procedurami wewnętrznymi firmy.

  • Monitorowanie, śledzenie i analiza ogłoszeń o postępowaniach publicznych i niepublicznych.

 

Co oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i współpracy z dużymi, renomowanymi klientami.

  • Możliwość realnego awansu i rozwoju w strukturach firmy.

  • Wpływ na ofertę i kierunki rozwoju firmy

  • Wsparcie i mentoring ze strony doświadczonego przełożonego.

  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (solidna podstawa i system premiowy bez ograniczeń).

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej.

  • Wyjścia integracyjne.

  • Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.

  • Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia, i nowoczesne biuro, w którym chce się pracować 😊

 

8 500 - 10 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

7 000 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP