Key Account Manager (usługi chmurowe)
Nowa
Sprzedaż

Key Account Manager (usługi chmurowe)

8 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
8 000 - 10 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
7 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Microsoft Office Excel

account manager

język angielski

Mile widziane

przetargi publiczne

Opis stanowiska

Key Account Manager (usługi chmurowe)

Miejsce pracy: Warszawa / zdalnie

Jesteś osobą otwartą, która lubi kontakt z ludźmi? Odnajdujesz się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym? Chcesz zdobywać cenne doświadczenie zawodowe i rozwijać swoje umiejętności w obszarze sprzedaży do sektora publicznego? Jeśli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!

Wspieramy transformację cyfrową, wdrażając usługi chmurowe oraz świadcząc usługi outsourcingowe i rekrutacyjne dla klientów na całym świecie. Pracujemy z szybko rozwijającymi się start-up’ami, największymi software house’ami w Polsce, dużymi firmami produktowymi oraz globalnymi korporacjami. Jesteśmy obecni niemal we wszystkich sektorach, ale przede wszystkim w IT, telekomunikacji, fintech, bankowości i ubezpieczeniach, transporcie i logistyce, administracji oraz usługach publicznych.

Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, co daje ogromne możliwości na zdobycie doświadczenia. Cały zespół Business Development współpracuje ściśle z Zarządem spółki, jest zaangażowany w rozwijanie usług, opracowywanie procesów i kształtowanie USP, wyznaczanie celów, ale bierze również udział w planowaniu i współtworzeniu strategii organizacji.

W P&P Solutions działamy jako jeden zespół, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów.

Aktualnie poszukujemy Key Account Managera do wsparcia zespołu sprzedażowego

w obszarze usług chmurowych, odpowiedzialnego za postępowania publiczne (przetargi)  

i niepubliczne. Jeśli masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy związanej z obsługą klientów, odnajdujesz się w złożonych, ale uporządkowanych procedurach i chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży do sektora publicznego, zapraszamy do aplikowania!


Obowiązki:

  • Samodzielne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy, w szczególności z sektora publicznego.
  • Identyfikowanie potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań w zakresie licencji i produktów (np. Adobe, Veeam, AnyDesk, TeamViewer).
  • Kompleksowe wsparcie procesów przetargowych, w tym tworzenie wycen produktów oraz przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji przetargowej.
  • Monitorowanie i analiza ogłoszeń o postępowaniach publicznych i niepublicznych w celu identyfikowania potencjalnych szans sprzedażowych.
  • Koordynacja procesu zawierania i realizacji Umów i Zamówień.
  • Przygotowywanie informacji rozliczeniowych.
  • Ścisła współpraca z przełożonymi oraz zespołem operacyjnym w celu zapewnienia terminowości i najwyższej jakości świadczonych usług.
  • Raportowanie wyników sprzedażowych i realizacji założonych celów.


Oczekiwania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów (np. Key Account Manager, Account Manager, Business Development Manager lub pokrewne).
  • Umiejętność pracy ze złożoną dokumentacją (np. księgowość, kontroling, audyt, postępowania przetargowe itp.).
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
  • Łatwość w nawiązywaniu relacji z nowo poznanymi ludźmi, lekkość w powadzeniu rozmów biznesowych.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientami z sektora publicznego oraz znajomość specyfiki zamówień publicznych (w tym znajomość przepisów i procedur postępowań przetargowych).
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych, oprogramowania graficznego oraz oprogramowania do zdalnego pulpitu.
  • Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły, skrupulatność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz priorytetyzowania zadań.
  • Swoboda w poruszaniu się w Internecie celem znalezienia potrzebnych informacji.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).


Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i realną możliwość rozwoju w firmie.
  • Wsparcie i mentoring ze strony doświadczonego przełożonego.
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie (solidna podstawa i system premiowy bez ograniczeń).
  • Wyjścia integracyjne.
  • Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.
  • Dobrze wyposażona i zaopatrzona kuchnia w naszym warszawskim biurze 😊

 

Jak wygląda nasz proces rekrutacji?

  • Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy online i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.


Czekamy na Twoją aplikację!


8 000 - 10 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

7 000 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP