Jesteś osobą otwartą, która lubi kontakt z ludźmi? Odnajdujesz się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym? Chcesz zdobywać cenne doświadczenie zawodowe i rozwijać swoje umiejętności w obszarze sprzedaży do sektora publicznego? Jeśli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!
Wspieramy transformację cyfrową, wdrażając usługi chmurowe oraz świadcząc usługi outsourcingowe i rekrutacyjne dla klientów na całym świecie. Pracujemy z szybko rozwijającymi się start-up’ami, największymi software house’ami w Polsce, dużymi firmami produktowymi oraz globalnymi korporacjami. Jesteśmy obecni w sektorach takich jak IT, telekomunikacja, fintech, bankowość, ubezpieczenia, transport i logistyka, administracja oraz usługi publiczne.
Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, co daje ogromne możliwości na zdobycie doświadczenia. Cały zespół Business Development współpracuje ściśle z Zarządem, angażując się w rozwijanie usług oraz planowanie i współtworzenie strategii sprzedażowej organizacji. W P&P Solutions działamy jako jeden zespół, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów.
Aktualnie poszukujemy Asystenta do wsparcia zespołu odpowiedzialnego za przetargi publiczne w tym za tworzenie wycen produktów w postępowaniach przetargowych. Jeśli masz co najmniej roczne doświadczenie w pracy biurowej, administracyjnej lub asystenckiej, i chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży do sektora publicznego, zapraszamy do aplikowania!
Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy online i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.
Czekamy na Twoją aplikację!
Sprawdź podobne oferty pracy