Oferty
Sales Assistant / Account Manager (usługi chmurowe)
Praca biurowa

Sales Assistant / Account Manager (usługi chmurowe)

Warszawa
6 000 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
5 000 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

dobra organizacja pracy

Microsoft Office

odpowiedzialność

account manager

Mile widziane

administracja

przetargi publiczne

Opis stanowiska

Jesteś osobą otwartą, która lubi kontakt z ludźmi? Odnajdujesz się w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym? Chcesz zdobywać cenne doświadczenie zawodowe i rozwijać swoje umiejętności w obszarze sprzedaży do sektora publicznego? Jeśli odpowiedź brzmi TAK – dołącz do nas!


Wspieramy transformację cyfrową, wdrażając usługi chmurowe oraz świadcząc usługi outsourcingowe i rekrutacyjne dla klientów na całym świecie. Pracujemy z szybko rozwijającymi się start-up’ami, największymi software house’ami w Polsce, dużymi firmami produktowymi oraz globalnymi korporacjami. Jesteśmy obecni w sektorach takich jak IT, telekomunikacja, fintech, bankowość, ubezpieczenia, transport i logistyka, administracja oraz usługi publiczne.


Nasi partnerzy to firmy zarówno polskie, jak i zagraniczne, co daje ogromne możliwości na zdobycie doświadczenia. Cały zespół Business Development współpracuje ściśle z Zarządem, angażując się w rozwijanie usług oraz planowanie i współtworzenie strategii sprzedażowej organizacji. W P&P Solutions działamy jako jeden zespół, który wspólnie dąży do realizacji wyznaczonych celów.


Aktualnie poszukujemy Asystenta do wsparcia zespołu odpowiedzialnego za przetargi publiczne w tym za tworzenie wycen produktów w postępowaniach przetargowych. Jeśli masz co najmniej roczne doświadczenie w pracy biurowej, administracyjnej lub asystenckiej, i chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży do sektora publicznego, zapraszamy do aplikowania!

 

Obowiązki:

  • Wsparcie zespołu w przygotowywaniu i uzupełnianiu dokumentacji przetargowej.
  • Tworzenie wycen produktów w kontekście postępowań przetargowych.
  • Ścisła współpraca z przełożonym w celu zapewnienia wysokiej jakości i terminowości wykonywanych zadań.
  • Monitorowanie i analiza ogłoszeń o postępowaniach publicznych i niepublicznych.


Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej, administracyjnej lub asystenckiej.
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
  • Dokładność, sumienność i dbałość o szczegóły.
  • Podstawowa znajomość przepisów i procedur związanych z postępowaniami przetargowymi będzie dodatkowym atutem.
  • Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office.


Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym i wspierającym zespole.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
  • Wsparcie i mentoring ze strony doświadczonego przełożonego.
  • Stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Realną możliwość rozwoju w firmie.
  • Wyjścia integracyjne.
  • Pakiet benefitów (system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna Medicover) o łącznej wartości ponad 600 PLN.



Nasz proces składa się z dwóch etapów: rozmowy online i spotkania w naszym biurze w Centrum biznesowym Warszawy.


Czekamy na Twoją aplikację!

6 000 - 8 000 PLN

Umowa zlecenia

5 000 - 7 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Administrator floty

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Jelonek
MS Office
administracja
dostawy
Nowa

Specjalista ds. optymalizacji wyszukiwarki wewnętrznej

Nowa
Erli.pl
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Retail
Testy A/B
Nowa

Koordynator(ka) Biura

Nowa
4 500 - 6 000 pln
adsfox
Kraków
administracja
Analiza Danych
raportowanie
Nowa

Trainee Shop Management with German&English 100% remote possible

Nowa
Limango
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
student
English
German
Nowa

Junior Portfolio Analyst

Nowa
Colliers
Warszawa
PowerPoint
Microsoft Office Excel
Microsoft Office Word
Nowa