Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta

Szczecin
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Microsoft Office

social media

Opis stanowiska

Pako Lorente to polska marka modowa, która od ponad 18 lat wyznacza standardy w eleganckiej i nowoczesnej modzie męskiej.

Nasze produkty dostępne są zarówno online, jak i w kilkudziesięciu salonach stacjonarnych w Polsce, na Litwie i Łotwie.


Dołączając do nas, zyskujesz możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej, ale dynamicznie rozwijającej się firmie. Oferujemy inspirujące projekty, współpracę z doświadczonym zespołem oraz realny wpływ na sukces marki. W Pako Lorente stawiamy na takie wartości jak: ambicja, pasja, poczucie współodpowiedzialności i kreatywność.


Opis stanowiska:

Zadania na stanowisku:

  • Budowanie trwałych relacji z Klientami
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów
  • Składanie wewnętrznej dyspozycji do magazynu – kompletowanie zamówień
  • Obsługa procesu wymiany lub zwrotu produktu
  • Kontrola dokumentów sprzedażowych
  • Kompleksowa obsługa klienta - za pośrednictwem telefonu lub maila
  • Odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące asortymentu/ zamówień/ obecnych promocji
  • Współpraca z innymi działami firmy


Wymagania:

W realizacji zadań pomoże Ci: 

  • Znajomość oraz biegła obsługa pakietu MS Office
  • Umiejętność korzystania z social mediów i internetowych platform sprzedażowych
  • Umiejętności komunikacyjne w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych, nawiązywania relacji
  • Umiejętność zachowania dystansu
  • Cierpliwość i odporność na stres, umiejętność opanowania emocji
  • Dobra dykcja
  • Wysoka kultura osobista
  • Łatwość uczenia się nowych narzędzi IT
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Zainteresowanie modą męską
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w sklepie internetowym


Oferujemy:

  • Praca w firmie, która nieustannie się rozwija (również poza granicami kraju) i doskonali swoje procesy oraz produkty - doceniamy osoby, które mają pomysły, dzielą się nimi i są gotowe je wdrażać 
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę u pracę 
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach IT, również związanych z AI
  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Kursy językowe dostępne dzięki platformie eTutor, z którą będziesz mieć możliwość nauki aż 4 języków obcych.
  • Ubezpieczenie grupowe oraz pakiet medyczny - dla Ciebie i Twojej rodziny.
  • Zniżki na firmowe produkty w naszych sklepach stacjonarnych.
  • Kartę Multisport z dofinansowaniem z naszej strony.

Rekomendowane oferty

Customer Service Specialist with English and Other Foreign Language

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Rzeszów
Communication Skills
Nowa

Tajemniczy klient online

Nowa
400 - 800 PLN/dzień
Audyt
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Nowa