Oferty
Customer Service Manager (Project Manager)
PM

Customer Service Manager (Project Manager)

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

umiejętności zarządzania

krytyczne myślenie

empatia

Problem-solving

inicjatywa

Coaching i szkolenia

Microsoft Office

CRM

Mile widziane

Agile

data analyst

priorytetyzacja

skuteczna komunikacja

Jira/Clickup/Redmine

odpowiedzialność

elastyczność

Opis stanowiska

Cześć!


Nazywamy się PAPU.io. Stworzyliśmy system do zarządzania i automatyzacji procesów w restauracjach oferujących dowóz zamówień własnymi kierowcami. Tak się nawet kiedyś złożyło, że zostaliśmy wymienieni jako jeden z 52 najciekawszych tech-startupów w branży restauracyjnej w całej Europie. Pozyskiwanie Klienta, sprzedaż oraz wdrożenia naszego rozwiązania odbywają się całkowicie zdalnie, a więc działamy jak typowy SaaS.


Stanowisko: Customer Service Manager (project Manager) Wynagrodzenie:

podstawa 6000 zł netto na rękę + do 2000 zł netto premii miesięcznej.

Zapewniamy wszystkie narzędzia - laptop, telefon.

Praca jest dla osób z Poznania, które szukają stałej pracy na cały etat.

Nasz zespół pracuje zdalnie, ale ty jako ważne ogniwo kadry managerskiej będziesz pracował z nami w biurze.

Oczywiście nie musisz być każdego dnia i możesz pracować również w wybrane dni z domu ;)

Przejmiesz zarządzanie 8 osobowym zespołem, są to studenci na kierunkach informatycznych / programistycznych.


Czego oczekujemy od Ciebie?

  • doświadczenia w podnoszeniu jakości obsługi klienta. Musisz być osobą empatyczną, która stara się patrzeć na wszystko z perspektywy klienta dzięki czemu jesteś w stanie rozumieć jego potrzeby, problemy i oczekiwania
  • doświadczenia w zarządzaniu minimum 8 osobowym zespołem (układanie grafików, priorytetyzacja i planowanie zadań, kontrola jakości pracy i prowadzenie systemu premiowego)
  • umiejętności zarządzania i planowania wdrożeń nowych klientów / zarządzania projektami (najlepiej kilkoma jednocześnie)
  • doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych, procesowych, jakości obsługi klienta. Musisz umieć jasno i zrozumiale przekazywać najważniejsze informacje członkom zespołu
  • umiejętności budowania i pracy na dokumentacji firmowej (bazie wiedzy)
  • doświadczenia w analizowaniu sytuacji problematycznych / krytycznych w celu znalezienia problemów, które doprowadziły do danej sytuacji i poprawy (udoskonalenia) procesu. Jednym słowem nie mówisz, że “ktoś czegoś nie zrobił” a szukasz przyczyny dlaczego dana rzecz nie została wykonana jak należy i wprowadzasz potrzebne usprawnienia, które mają zapobiec podobnej sytuacji w przyszłości (szukasz problemów a następnie szukasz rozwiązania i je wdrażasz a następnie kontrolujesz ich wykonanie)
  • umiejętności pracy na KPI w firmie. To od nich na koniec miesiąc będą uzależnione Twoje premie
  • wiedzy jak tworzyć raporty i zestawienia przy wykorzystaniu Excela (wystarczy podstawowa znajomość formuł, filtrów i tabel przestawnych)
  • znajomości i umiejętności pracy na systemach do zarządzania projektami / zgłoszeniami typu redmine, clickup, monday, Jira lub inne podobne
  • znajomości języka minimum na poziomie B1 (musisz w razie potrzeby móc komunikować się z klientami nie posługującymi się językiem Polskim)


Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Kontakt z nowymi klientami i nadzór nad realizacją wdrożeń nowych klientów
  • Kontrola jakości pracy zespołu, komunikacji z klientami i jakości realizowanych tasków
  • Tworzenie i udoskonalanie procesów wewnątrzoddziałowych
  • Kontrola churnu klientów i wskazywanie restauracji, które mogą odpaść w najbliższym czasie i próba zatrzymania klienta
  • Układanie grafiku według potrzeb na podstawie danych o zgłoszeniach z poprzednich dni/tygodni
  • Odpowiedzialność za gromadzenie bazy wiedzy dla zespołu i klientów
  • Kontrola wiedzy i umiejętności podległego zespołu i dbanie o rozwój w obszarach wymagających poprawy
  • Ustalanie wysokości premii podległego zespołu na podstawie jakości pracy
  • Zatrudnianie nowych pracowników do działu CS
  • Kontrola kosztów działu customer success


Mile widziane

  • Znajomość branży gastronomicznej (będzie to dodatkowy atut, który zapewni Ci kilka punktów więcej na etapie rekrutacji ;)


Prośba o przesłanie CV z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Sprawdź podobne oferty pracy

IT Project Manager

Nowa
Brainhub Sp. z. o. o.
Gliwice
, Praca zdalna
Zdalnie
Agile
Kanban
Scrum
Nowa

Menedżer_ka Rozwoju Biznesu

Nowa
10 000 - 12 000 pln
Cenatorium
Warszawa
obsługa klienta
sprzedaż
CRM
Nowa

IT Project Manager with German

Nowa
7 000 - 10 000 pln
ambiscale Sp. z o. o.
Wrocław
odpowiedzialność
German
angielski
Nowa

Manager ds. rozwoju

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Suchy Las
turystyka lotnicza
branża turystyczna
pozyskiwanie klientów
Nowa

IT Project Manager

Nowa
Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej
Wrocław
BPMN
Agile
project management
Nowa