Cześć!
Nazywamy się PAPU.io. Stworzyliśmy system do zarządzania i automatyzacji procesów w restauracjach oferujących dowóz zamówień własnymi kierowcami. Tak się nawet kiedyś złożyło, że zostaliśmy wymienieni jako jeden z 52 najciekawszych tech-startupów w branży restauracyjnej w całej Europie. Pozyskiwanie Klienta, sprzedaż oraz wdrożenia naszego rozwiązania odbywają się całkowicie zdalnie, a więc działamy jak typowy SaaS.
Stanowisko: Customer Service Manager (project Manager) Wynagrodzenie:
podstawa 6000 zł netto na rękę + do 2000 zł netto premii miesięcznej.
Zapewniamy wszystkie narzędzia - laptop, telefon.
Praca jest dla osób z Poznania, które szukają stałej pracy na cały etat.
Nasz zespół pracuje zdalnie, ale ty jako ważne ogniwo kadry managerskiej będziesz pracował z nami w biurze.
Oczywiście nie musisz być każdego dnia i możesz pracować również w wybrane dni z domu ;)
Przejmiesz zarządzanie 8 osobowym zespołem, są to studenci na kierunkach informatycznych / programistycznych.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- doświadczenia w podnoszeniu jakości obsługi klienta. Musisz być osobą empatyczną, która stara się patrzeć na wszystko z perspektywy klienta dzięki czemu jesteś w stanie rozumieć jego potrzeby, problemy i oczekiwania
- doświadczenia w zarządzaniu minimum 8 osobowym zespołem (układanie grafików, priorytetyzacja i planowanie zadań, kontrola jakości pracy i prowadzenie systemu premiowego)
- umiejętności zarządzania i planowania wdrożeń nowych klientów / zarządzania projektami (najlepiej kilkoma jednocześnie)
- doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych, procesowych, jakości obsługi klienta. Musisz umieć jasno i zrozumiale przekazywać najważniejsze informacje członkom zespołu
- umiejętności budowania i pracy na dokumentacji firmowej (bazie wiedzy)
- doświadczenia w analizowaniu sytuacji problematycznych / krytycznych w celu znalezienia problemów, które doprowadziły do danej sytuacji i poprawy (udoskonalenia) procesu. Jednym słowem nie mówisz, że “ktoś czegoś nie zrobił” a szukasz przyczyny dlaczego dana rzecz nie została wykonana jak należy i wprowadzasz potrzebne usprawnienia, które mają zapobiec podobnej sytuacji w przyszłości (szukasz problemów a następnie szukasz rozwiązania i je wdrażasz a następnie kontrolujesz ich wykonanie)
- umiejętności pracy na KPI w firmie. To od nich na koniec miesiąc będą uzależnione Twoje premie
- wiedzy jak tworzyć raporty i zestawienia przy wykorzystaniu Excela (wystarczy podstawowa znajomość formuł, filtrów i tabel przestawnych)
- znajomości i umiejętności pracy na systemach do zarządzania projektami / zgłoszeniami typu redmine, clickup, monday, Jira lub inne podobne
- znajomości języka minimum na poziomie B1 (musisz w razie potrzeby móc komunikować się z klientami nie posługującymi się językiem Polskim)
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Kontakt z nowymi klientami i nadzór nad realizacją wdrożeń nowych klientów
- Kontrola jakości pracy zespołu, komunikacji z klientami i jakości realizowanych tasków
- Tworzenie i udoskonalanie procesów wewnątrzoddziałowych
- Kontrola churnu klientów i wskazywanie restauracji, które mogą odpaść w najbliższym czasie i próba zatrzymania klienta
- Układanie grafiku według potrzeb na podstawie danych o zgłoszeniach z poprzednich dni/tygodni
- Odpowiedzialność za gromadzenie bazy wiedzy dla zespołu i klientów
- Kontrola wiedzy i umiejętności podległego zespołu i dbanie o rozwój w obszarach wymagających poprawy
- Ustalanie wysokości premii podległego zespołu na podstawie jakości pracy
- Zatrudnianie nowych pracowników do działu CS
- Kontrola kosztów działu customer success
Mile widziane
- Znajomość branży gastronomicznej (będzie to dodatkowy atut, który zapewni Ci kilka punktów więcej na etapie rekrutacji ;)
Prośba o przesłanie CV z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"