Oferty
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych (nr ref.: 065/24/DRU_SWIB/SS/GS​):
Praca biurowa

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych (nr ref.: 065/24/DRU_SWIB/SS/GS​):

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

projekty

zarządzanie projektami

zasada konkurencyjności

prawo zamówień publicznych

język angielski

Mile widziane

prawo

ochrona danych osobowych

administracja

Opis stanowiska

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.


Główne obowiązki:

Udział w realizacji działań związanych z rozwojem Bazy Usług Rozwojowych (BUR) w szczególności w zakresie:

  • badań dotyczących cen rynkowych usług rozwojowych,
  • badań satysfakcji użytkowników BUR,
  • badań aktywności podmiotów zarejestrowanych w BUR,
  • ewaluacji BUR,
  • prac nad nowelizacją rozporządzenia i regulaminu BUR.


W zakresie ww. zadań merytorycznych w szczególności:

  • udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne regulacje Agencji,
  • zarządzanie umowami z wykonawcami pod kątem zgodności z celami projektu Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz prawidłowego wydatkowania środków,
  • współpraca z interesariuszami BUR.


Oczekujemy (wymagania konieczne):

  • wykształcenia wyższego
  • min. 2 lat (dla Starszego Specjalista) lub min. 3 lat (dla Głównego Specjalista) doświadczenia w realizacji projektów szkoleniowych lub doradczych lub w realizacji projektów
  • min. 2 lat (dla Starszego specjalista) lub min. 3 lat (dla główny specjalista) doświadczenia w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomości prawa zamówień publicznych i zasady konkurencyjności
  • znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2)
  • bardzo dobrej obsługi programów biurowych MS Office
  • umiejętności współpracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy.


Dodatkowo (wymagania pożądane):

  • wykształcenie wyższe (prawo, administracja lub pokrewne)
  • znajomość zagadnień ochrony danych osobowych
  • praktyczna znajomość tworzenia regulaminów, dokumentacji, procedur związanych z wdrażaniem projektów finansowanych z funduszy europejskich
  • min 6 mc doświadczenia w sprawowaniu nadzoru formalnego (rzeczowo-finansowego, terminowego) i merytorycznego (jakość produktów, rezultaty) nad procesami badawczymi
  • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • umiejętność prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych
  • odbyte szkolenia stanowiskowe lub studia podyplomowe w zakresie badań społecznych, ewaluacji, zamówień publicznych, danych osobowych.


Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.


 Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.


Termin zgłoszeń: 31 grudnia 2024 r.


Inne informacje:

  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Sprawdź podobne oferty pracy

Office Manager

Nowa
Erli.pl
Poznań
Microsoft Office
komunikatywność
prawo jazdy kat. B
Nowa

Pracownik serwisu - dział przyjęć

Nowa
1 393 - 1 710 usd
Dambat
Adamów
spisywanie protokołów szkody
sumienność
Nowa

Młodszy Specjalista ds. obiegu dokumentów

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Faktury
Nowa

Office Manager

Nowa
1 710 - 1 954 usd
EAP24
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
administracja
Microsoft Office
Nowa

Staż/Praktyki w Dziale Administracyjnym

Nowa
244 usd
Connectmedica
Warszawa
administracja
komunikatywność
Microsoft Office
Nowa