- Sprawianie, by czas spędzony w Zachciankach był fantastycznym doświadczeniem zarówno dla naszych Gości, jak i Pracowników
- Zarządzenie Zachciankami wspólnie z szefami poszczególnych miejsc (pracownia, kawiarnia, bistro), a w dalszej przyszłości kolejnymi
- Koordynowanie jakości procesu obsługi klienta i rozwijanie aktualnej oferty
- Dbanie o zespół szefów: rozwój, zaangażowanie, motywację
- Zarządzanie procesem sprzedaży, marketingu i promocji marki (spokojnie – od kręcenia rolek, wrzucania postów i ustawień SEO mamy ludzi)
- Planowanie, realizacja i rozliczenia budżetu: zarówno od strony przychodowej jak i kosztowej
Aktualizacja, optymalizacja i rozwijanie sposobu zarządzania Zachciankami: standardów, procesów, procedur, utrzymywania ich zgodności z aktualnymi wymogami prawa (sanepidowego też 😉 )
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w branży gastronomicznej na stanowisku kierowniczym
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu min. dwóch miejsc równocześnie
- Znajomość finansów, administracji i szeroko pojętych procedur gastronomicznych w stopniu umożliwiającym prowadzenie Zachcianek
- Nastawienie na jakość, dążenie do tego, żeby rzeczy były robione dobrze - umiejętność stawiania celów i pracy zespołowej
- Duża samodzielność w podejmowaniu działania
- Kreatywne myślenie poza schematem -szukanie rozwiązań, nowych możliwości
- Bycie na bieżąco z trendami w świecie gastro
- Odporność na sytuacje stresowe, umiejętność działania w nagłych sytuacjach
- Predyspozycje do pracy z ludźmi i chęć rozwoju w tym kierunku.
Posługiwanie się arkuszami google w codziennej pracy (tak, kalkulacyjnym też :-))
- Samodzielność i decyzyjność oraz wpływ na rozwój Zachcianek
- Współpraca B2B
- Atrakcyjny system premiowy
- Wsparcie mentorskie i praca na celach kwartalnych