Oferty
IT Support Engineer
Nowa
Support

IT Support Engineer

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Windows

Linux

MacOS

iOS

Android

LAN

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

W PayPo otrzymasz możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w branży. Jesteśmy rewolucyjnym fintech-em, który odpowiada na rosnące potrzeby w świecie, gdzie płatności online stają się coraz powszechniejsze.


Nasza firma dynamicznie rozwija się od kilku lat, zyskując zaufanie 2 milionów klientów oraz ponad 36 000 sklepów, w tym liderów polskiego e-commerce'u między innymi takimi jak: sklepy grupy LPP (właściciel sklepów takich jak Reserved, Mohito czy Sinsay), Eobuwie.pl czy Media Expert. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania, a nasze usługi "Buy now/pay later" przyniosły nową jakość w płatnościach internetowych.


W PayPo dążymy do dalszego rozwoju i wyznaczania standardów w branży fintech. Nasza załoga to utalentowani specjaliści, którzy wciąż poszukują innowacyjnych rozwiązań, aby zapewnić naszym klientom i użytkownikom niezrównaną jakość obsługi.


Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie i konfiguracja sprzętu dla pracowników;
  • Instalacja i aktualizacja oprogramowania oraz sterowników urządzeń na stacjach roboczych;
  • Zapewnienie wsparcia technicznego, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem, siecią oraz dotyczących innych rozwiązań i systemów IT;
  • Obsługa portalu ticketowego, sukcesywne informowanie użytkowników o bieżącym statusie prowadzonych spraw oraz zapewnienie, że są one skutecznie i terminowo rozwiązane w przyjętych ramach czasowych;
  • Analiza problemów bieżącej eksploatacji systemów informatycznych, weryfikacja i zgłaszanie błędów u dostawców systemów oraz nadzór nad ich usunięciem;
  • Prowadzenie ewidencji oraz zarządzanie lokalnym sprzętem IT i oprogramowaniem w całym cyklu życia majątku;
  • Dokumentowanie procedur i rozwiązań w celu standaryzacji procesów obsługi wsparcia technicznego;
  • Redagowanie komunikatów oraz tworzenie instrukcji technicznych o problemach, aktualizacjach i zmianach związanych z infrastrukturą biurową IT, sprzętem i oprogramowaniem;
  • Wdrażanie zasad bezpieczeństwa IT i procedur administracyjnych, reagowanie na zagrożenia bezpieczeństwa, zarządzanie uprawnieniami dostępu do oprogramowania, zarządzanie zabezpieczeniami;
  • Administracja Google Workspace oraz Azure Entra ID.



Nasze wymagania:

  • Min 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Zaawansowana wiedza i doświadczenie z zakresu IT;
  • Dobra znajomość sprzętu komputerowego oraz peryferii;
  • Dobra znajomość systemów Windows, Linux, MacOS oraz mobilnych iOS/Android;
  • Doświadczenie w konfiguracji typowych systemów i aplikacji biurowych;
  • Wiedza z zakresu administrowania zasobami informatycznymi w sieci LAN;
  • Znajomość technicznych zagadnień integracji systemów;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie prowadzenia swobodnej komunikacji mailowej/telefonicznej oraz czytania dokumentacji;
  • Punktualność, systematyczność oraz umiejętność pracy wg ustalonych umów SLA.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w administracji Google Workspace;
  • Doświadczenie w zakresie konfiguracji i monitorowania infrastruktury systemów działających w środowisku Active Directory (np. Azure Entra ID);
  • Znajomość języków skryptowych umożliwiająca automatyzację zadań.


Rodzaj umowy /czas pracy:

  • B2B/UoP;
  • Pełny wymiar czasu pracy (praca stacjonarna lub hybrydowa) / elastyczne godziny pracy.


Pakiety socjalne lub bonusy:

  • 25 płatnych dni wolnych do wykorzystania w roku przy formie B2B;
  • Pakiet 5 lub 10 dodatkowych dni wolnych w roku za przepracowane lata pracy;
  • Budżet szkoleniowy;
  • Zniżki na usługi PayPo;
  • Multisport;
  • Pakiet medyczny;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Zajęcia z języka angielskiego.


Sprawdź podobne oferty pracy

junior / asystent zespołu wsparcia sprzedaży

Nowa
4 000 - 5 000 pln
Big Four Group | bfagencja
Warszawa
Microsoft Office
ofertowanie klienta B2B
komunikatywność
Nowa

Specjalista ds. Obsługi klienta zagranicznego (Customer Service Specialist) 🌿

Nowa
Bielenda
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Obsługi klienta zagranicznego
CDN
Comarch XL
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (Hungarian)

Nowa
AirHelp
Gdańsk
English language (C1)
Hungarian (C1)
Shift work
Nowa

Specjalista/tka ds. Jakości Współpracy

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Microsoft Office Excel
negocjacje
prawo jazdy kat. B
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

Nowa
Asseco Data Systems
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
PostgreSQL
BPMN
Nowa