Zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie projektów i koordynacja pracy podwykonawców
- prowadzenie akcji i moderowanie profili w social media
- współpraca z influencerami
- analizowanie działań konkurentów naszych klientów
- redagowanie treści PR (produktowe, korporacyjne) i content marketingowych (poradnictwo itp.)
- współpraca z dziennikarzami
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, budżetowanie i raportowanie
- organizacja imprez, konferencji prasowych i innych wydarzeń
- udział w wewnętrznych burzach mózgów
Wymagania:
- min. 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji public relations lub agencji social media
- min. 2 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
- doświadczenie w prowadzeniu projektów na Facebooku
- doświadczenie we współpracy z blogosferą/influencerami
- doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji PR, social media i marketingowej
- doświadczenie w organizacji imprez, konferencji prasowych
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność delegowania zadań i koordynacji prac
- lekkie pióro i kreatywność
- samodzielność
- odpowiedzialność
- inicjatywa
Znajomość języków obcych
- angielski na poziomie min. B2
Bardzo Cię polubimy, jeśli:
- Nowe wyzwania i realizacja odpowiedzialnych zadań sprawiają Ci frajdę
- Jesteś dobrym graczem zespołowym i potrafisz postawić cele zespołu ponad swoje własne
- Będziesz razem z nami budował kulturę szczerości i otwartości
- Lubisz usprawniać realizację projektów
- Chcesz wpływać na sposób funkcjonowania zespołu i firmy
- Nie akceptujesz bylejakości
- Bronisz swoich racji jeśli masz mocne argumenty.
Zamejluj do nas teraz! Czekamy.. kadry@pegasus.pl