Przedstawiciel handlowy - branża usług utrzymania czystości i ochrony fizycznej
Nowa
Sprzedaż

Przedstawiciel handlowy - branża usług utrzymania czystości i ochrony fizycznej

6 850 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 850 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

polski C1

sprzedaż usług dla biznesu

sprzedaż B2B

negocjacje sprzedażowe

pozyskiwanie klientów

prawo jazdy kat. B

ofetrowanie i kalkulacje

Mile widziane

zarządzanie sprzedażą

Facility management

Opis stanowiska

W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Dla naszego klienta, który świadczy usługi z zakresu ochrony fizycznej i utrzymania czystości dla klientów biznesowych, rekrutujemy kandydatów na stanowisko:

Przedstawiciel handlowy - branża usług utrzymania czystości i ochrony fizycznej;


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż usług ochrony fizycznej oraz utrzymania czystości,

  • określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,

  • przygotowywanie prezentacji, kalkulacji, wycen oraz pozostałej dokumentacji handlowej,

  • negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,

  • udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,

  • współpraca z pozostałymi działami w firmie,

  • praca z CRM;


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą usług w obszarze B2B - warunek konieczny,

  • umiejętność identyfikowania potrzeb klientów i przekładania ich na możliwości biznesowe,

  • umiejętność opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,

  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,

  • praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,

  • umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,

  • umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,

  • samodzielność, wytrwałość, nastawienie na budowanie relacji,

  • wysoki poziom empatii, asertywności i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,

  • czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,

  • praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Teams, Outlook);


Mile widziane:

  • doświadczenie w branży usług Facility Management,

  • wykształcenie wyższe z obszaru zarządzania sprzedażą, sprzedaży i marketingu, bezpieczeństwa, technologii chemicznej;


Dlaczego warto aplikować?

  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające bezpośrednio Prezesowi,

  • profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,

  • umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,

  • wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6850-9785 PLN brutto + premię w wysokości do 1,5% wartości netto pozyskanego kontraktu,

  • świetną atmosferę i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,

  • szansę rozwoju zawodowego w stabilnej i szybko skalującej się organizacji biznesowej oraz liczne szkolenia;


Etapy procesu rekrutacji:

  1. Aplikacja

  2. Rozmowa online z rekruterem.

  3. Spotkanie online z przełożonym.

  4. Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy.

  5. Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna.


Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282

6 850 - 15 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP