W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientom w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta, który świadczy usługi z zakresu ochrony fizycznej i utrzymania czystości dla klientów biznesowych, rekrutujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel handlowy - branża usług utrzymania czystości i ochrony fizycznej;
Jakie zadania na Ciebie czekają?
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż usług ochrony fizycznej oraz utrzymania czystości,
określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
przygotowywanie prezentacji, kalkulacji, wycen oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
współpraca z pozostałymi działami w firmie,
praca z CRM;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze sprzedażą usług w obszarze B2B - warunek konieczny,
umiejętność identyfikowania potrzeb klientów i przekładania ich na możliwości biznesowe,
umiejętność opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
umiejętność planowania i zarządzania budżetem sprzedażowym,
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
samodzielność, wytrwałość, nastawienie na budowanie relacji,
wysoki poziom empatii, asertywności i chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Teams, Outlook);
Mile widziane:
doświadczenie w branży usług Facility Management,
wykształcenie wyższe z obszaru zarządzania sprzedażą, sprzedaży i marketingu, bezpieczeństwa, technologii chemicznej;
Dlaczego warto aplikować?
samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podlegające bezpośrednio Prezesowi,
profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
wynagrodzenie podstawowe w wysokości 6850-9785 PLN brutto + premię w wysokości do 1,5% wartości netto pozyskanego kontraktu,
świetną atmosferę i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
szansę rozwoju zawodowego w stabilnej i szybko skalującej się organizacji biznesowej oraz liczne szkolenia;
Etapy procesu rekrutacji:
Aplikacja
Rozmowa online z rekruterem.
Spotkanie online z przełożonym.
Spotkanie stacjonarne w siedzibie pracodawcy.
Decyzja o zatrudnieniu i informacja zwrotna.
Za rekrutację odpowiedzialna jest nasza koleżanka Agnieszka.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 453 673 282
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty