Przedstawiciel Techniczno-Handlowy - woj. Mazowieckie
Nowa
Sprzedaż

Przedstawiciel Techniczno-Handlowy - woj. Mazowieckie

10 500 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
10 500 - 15 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski A2

polski C1

negocjacje handlowe

Praca w sprzedaży bezpośredniej w terenie

budowanie relacji

prawo jazdy kat. B

cross selling

Mile widziane

wykształcenie techniczne

Znajomość branży technicznej

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

W People Hub codziennie łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci klientów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem obsługujemy naszych pracowników i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach.


Dla naszego klienta, specjalizującego się w dostarczaniu komponentów, urządzeń i rozwiązań z zakresu automatyki przemysłowej, elektrotechniki, pomiarów i ochrony przeciwprzepięciowej, rekrutujemy kandydatów na stanowisko: Regionalny Przedstawiciel Techniczno-Handlowy - woj. Mazowieckie.


Dlaczego warto aplikować?

  1. Wynagrodzenie podstawowe od 10 500 zł brutto + premia sprzedażowa po okresie próbnym,
  2. Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  3. Narzędzia niezbędne do pracy, tj.: auto służbowe z kartą paliwową, laptop, telefon,
  4. Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatny pakiet medyczny,
  5. Praca w renomowanej firmie istniejącej na rynku od ponad 30 lat z ciekawym i nowoczesnym portfolio produktów,
  6. Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko,
  7. Realny wpływ na prowadzone projekty,
  8. Pomocny i zgrany zespół,
  9. Wsparcie w trakcie wdrożenia;


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  1. Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, doradztwo techniczne i sprzedaż produktów z oferty firmy,
  2. Określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
  3. Przygotowywanie prezentacji produktów, ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji techniczno-handlowej,
  4. Negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
  5. Udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych;


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

  1. Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku przedstawiciela w branży technicznej związanej z elektrotechniką, elektroniką lub automatyką,
  2. Znajomość język angielskiego na poziomie A2/B1,
  3. Wykształcenie minimum średnie
  4. Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
  5. Praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
  6. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  7. Umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
  8. Umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  9. Samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
  10. Chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
  11. Czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy na terenie całej Polski,
  12. praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook);


Etapy procesu rekrutacji:

1. Aplikacja.

2. Rozmowa telefoniczna z rekruterem.

3. Spotkanie z przełożonym.

4. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.


Za rekrutację odpowiedzialna jest nasz koleżanka Natalia


10 500 - 15 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP