To oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
- zniżki na zakup najnowocześniejszego sprzętu w naszych elektromarketach
- kartę MultiSport z dofinansowaniem
- prywatną opiekę medyczną Medicover z dofinansowaniem
- pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się”
- Baby Expert, czyli wyprawkę dla Twojego nowonarodzonego dziecka
Twój zakres obowiązków:
- monitorowanie i analizowanie czasu pracy Pracowników Tymczasowych
- weryfikacja kosztów związanych z zatrudnieniem tymczasowym
- odpowiedzialność za administracyjny proces zatrudnienia – weryfikacja dokumentów osób nowo zatrudnionych oraz przekazanie kompletach dokumentów do działu Kadr administrowanie i raportowanie związane z umowami i aneksami pracowników wewnętrznych
- wystawianie skierowań na badania lekarskie – osoby nowo zatrudnienie oraz badania okresowe i kontrolne
- wparcie administracyjne związane z zatrudnianiem obcokrajowców
- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska magazynowe a także wsparcie w rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla
- publikacja ogłoszeń, przeprowadzanie selekcji aplikacji, wywiadów telefonicznych oraz spotkań, współpraca z Agencji Pracy Tymczasowej w zakresie zatrudnienia
- tworzenie prezentacji oraz raportów na potrzeby Kadry Zarządzającej
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, administracja
- samodzielność oraz zaangażowanie w powierzone zadania
- umiejętność pracy na kilku projektach jednocześnie
- dobra znajomość programów MS Office, szczególnie MS Excel
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?