Bardzo dobrze odnajdujesz się w tematach digital marketingu? Wiesz jak zarządzać międzynarodowymi projektami, a praca z klientem to dla Ciebie chleb powszedni? Świat marketingu internetowego nie jest Ci obcy i chciałbyś się rozwijać w naszej branży?
Sprawdź poniżej, czy do siebie pasujemy – jeśli tak, wyślij zgłoszenie i dołącz do Performance Media – największej w Polsce agencji marketingu internetowego!
Potrzebujemy człowieka, który:
- posiada wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych;
- posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii przynajmniej na jednym z kanałów mediowych takich jak Google, YouTube, Facebook, Instagram, Amazon, TradeDesk;
- może pochwalić się znajomością języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie;
- ma doświadczenie w pracy z klientem i wie, jak proaktywnie budować relacje;
- swoje doświadczenie i wiedzę chce wykorzystywać w doradzaniu, konsultowaniu i rekomendowaniu działań dla klienta;
- wie, jak współpracować z zespołem wewnętrznym, by wspólnie odnosić sukcesy;
- charakteryzuje się doskonałą organizacją czasu i pracy, jest komunikatywny i otwarty na współpracę.
Mile widziane:
- umiejętność pracy w modelu SCRUM, Kanban;
- znajomość obsługi narzędzi BI tj. Power BI, Google Data Studio, Tableau;
- doświadczenie we współpracy z klientem globalnym.
Aplikuj już teraz, a wtedy:
- będziesz odpowiedzialny za planowanie i koordynację międzynarodowych projektów z zakresu digital marketingu;
- będziesz pracował na międzynarodowych projektach z liderami branż FMCG / Pharma i bezpośrednio współpracował z klientem w języku angielskim;
- będziesz wspierał klienta w zakresie digital mediów: Google Ads, Analytics, DV360, Amazon, Facebook itp.;
- będziesz pracował z ambitnymi i pozytywnymi ludźmi, którzy są otwarci na nowe pomysły i inicjatywę, a dodatkowo tworzą zgrany team! :-)