Koordynator ds. administracji
O nas:
Perino to producent ekskluzywnych produktów - świeżych, głęboko mrożonych makaronów opartych na włoskich recepturach i najwyższej jakości surowcach. Oferta firmy skierowana jest wyłącznie do hoteli, restauracji i firm cateringowych. Profesjonalizm i pasja ludzi pracujących w Perino dają niepowtarzalną atmosferę, znakomite warunki pracy i możliwości rozwoju zawodowego. Aktualnie rekrutujemy na stanowisko:
Kogo szukamy:
Jeśli jesteś człowiekiem dobrze zorganizowanym, masz różnorodne doświadczenie we wsparciu biura. Masz zmysł do nowinek IT i excela, umiesz egzekwować, współpracować z różnymi ludźmi. To z całą pewnością praca dla Ciebie!
Lubisz pracować w zespole i wspierać ich w codziennym działaniu. Koordynować mniejsze i większe projekty. Masz pozytywne nastawienie do pracy, chcesz mieć realny wpływ na kształt swojego stanowiska. Zapoznaj się z zakresem obowiązków i naszymi wymaganiami.
Czekamy na Ciebie w Perino!
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Czynny udział w stworzeniu i nadzorowaniu pracy dwuosobowego zespołu Administracji,
- Zarządzanie infrastrukturą spółki [budynek, place, media, odpady, flota],
- Zarządzanie flotą pojazdów: koordynacja przeglądów technicznych, napraw, monitorowanie stanu technicznego, prowadzenie ewidencji użytkowania oraz optymalizacja kosztów floty,
- Nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów [umowy i korespondencja],
- Przygotowanie dokumentacji związanej z działalnością Zarządu, m.in. uchwały, protokoły,
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne zespołu PERINO; opiniowanie treści zawieranych umów, dokumentów wewnętrznych i regulacji; współpraca z kancelariami,
- Nadzór nad tworzeniem procesów, procedur i ich przestrzeganiem oraz wdrażaniem standaryzacji w dokumentach Spółki,
- Obsługę ubezpieczeń: negocjowanie i odnawianie polis ubezpieczeniowych dla pojazdów służbowych oraz nieruchomości spółki we wszystkich lokalizacjach, a także prowadzenie związanej dokumentacji,
- Nadzór nad tworzeniem procesów, procedur i ich przestrzeganiem oraz wdrażaniem standaryzacji w dokumentach Spółki,
- Organizację wydarzeń firmowych: planowanie i koordynacja eventów, takich jak spotkania integracyjne, konferencje, szkolenia, w tym rezerwacja miejsc, zamówienie cateringu, przygotowanie materiałów oraz wsparcie techniczne,
- Koordynacja i nadzór nad zaopatrzeniem: materiały biurowe, wyposażenie stanowisk pracy, odzież,
- Współpraca i koordynowanie prac z zewnętrzną firmą IT.
Czego oczekujemy:
- min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- umiejętności identyfikacji i mapowania procesów operacyjnych,
- doświadczenia w budowaniu zespołu – umiejętność w planowaniu pracy oraz egzekwowaniu zadań,
- jesteś dokładny/a w działaniu i dobrze zorganizowany/a w pracy [doświadczenie w pracy na narzędziu do organizacji pracy i zarządzania projektami],
- bardzo dobrych zdolności komunikacyjnych, kreatywności,
- analitycznego i technicznego myślenia, tworzenia raportów i analiz na potrzeby optymalizacji kosztów administracyjnych,
- efektywnej, codziennej pracy z różnymi podwykonawcami prac zleconych na rzecz Spółki,
- bardzo dobrej - praktycznej znajomość pakietu MS Office 365, w szczególności Excel,
- doskonałej umiejętności organizacji własnej pracy, umiejętność określania priorytetów, rzetelności i systematyczności.
Mile widziane:
- znajomość specyfiki pracy w firmie produkcyjnej,
- umiejętności IT,
- dodatkowym atutem będzie umiejętność negocjacji i prowadzenia różnych projektów z obszaru administracji biura.
Co oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- codzienne wsparcie w realizacji wyznaczonych zadań,
- wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia,
- szkolenia stanowiskowe, możliwość rozwoju wewnątrz organizacji,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie pracowników oraz członków ich rodzin,
- dofinansowanie do wypoczynku wakacyjnego,
- preferencyjne zniżki na produkty i nowości firmowe,
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,
- owocowy dzień,
- elastyczny czas pracy,
- nagrody jubileuszowe w zależności od stażu pracy,
- system poleceń pracowniczych,
- zespołowe spotkania integracyjne oraz firmowe pikniki,
- pracę w nowoczesnej firmie i w przyjaznej atmosferze.
Prosimy o dopisanie klauzuli do zgłoszenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Perino Sp. z o.o., z siedzibą w Wielgolesie Brzezińskim, danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych - Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].”