Customer Care Specialist

5 000 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ

Customer Care Specialist

Obsługa klienta

Czerniakowska 87A, Warszawa

Piesotto

5 000 - 7 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja
e-commerce
dobra organizacja pracy
customer service
empatia

Mile widziane

CRM
sprzedaż

Opis stanowiska

Hej, tu Piesotto – ekipa, która łączy miłość do 🐕 🐩 i zdrowego jedzenia. Nasza firma to nic innego jak dieta pudełkowa, tylko dla piesków. Mamy własną kuchnię, która gotuje świeże posiłki i dostarcza je w modelu subskrypcyjnym na terenie całej Polski. Szukamy osoby, która odnajdzie się w dynamicznym środowisku pracy, ma głowę pełną pomysłów i nie boi się ich samodzielnie realizować przy wsparciu zespołu.

Być może czekamy właśnie na Ciebie! 💥


StanowiskoCustomer Care Specialist


Szukamy osoby, która:

  • Ma min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta;

  • Lubi rozmawiać - rozmowy telefoniczne (zarówno przychodzące, jak i wychodzące) będą należały do Twoich codziennych obowiązków;

  • Cechuje się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi i nie ma obaw do radzenia sobie z trudniejszymi rozmowami;

  • Jest zorientowana/y na cel, potrafi pracować w oparciu o KPI, wie jak rozłożyć cel w czasie i go zrealizować;

  • Jest osobą empatyczną i dodatkowo kocha pieski oraz rozumie potrzeby ich opiekunów;

  • Zna biegle język polski i komunikatywnie angielski;

  • Potrafi wychodzić z inicjatywą i pomysłami na lepsze utrzymanie relacji z klientem;

  • Ma swobodę w pisaniu (do Twoich obowiązków będzie należała również komunikacja z klientem przez mail/czat/sms);

  • Potrafi analizować potrzeby klienta i wyciągać konstruktywne wnioski;

  • Jest osobą zwinną i zorganizowaną - potrafi sprawnie porządkować swoją pracę, skrupulatnie realizować i dokumentować powierzone zadania;

  • Potrafi odnaleźć się małym, rozwijającym się zespole oraz budowanych nowych, zmieniających się procesach;

  • Jest samodzielna/y, ale nie boi się poprosić o pomoc, gdy coś jest niejasne;

Będzie super, jeśli:

  • Masz pieska i interesujesz się tematyką związaną z pieskami;

  • Masz doświadczenie w sprzedaży telefonicznej;

  • Rozumiesz biznes subskrypcyjny i wiesz czym jest LTV;

Twoje główne zadania w Piesotto:

  • Bieżąca obsługa naszych kanałów kontaktu: telefon / mail / czat;

  • Wsparcie klienta, pomoc w realizacji zamówienia oraz wprowadzaniu zmian w planie subskrypcji;

  • Proaktywny kontakt telefoniczny z klientem na różnych etapach ścieżki klienta;

  • Budowanie i realizowanie rozwiązań wspierających retencję klienta;

  • Praca w zespole Customer Care i aktywny udział w projektach skupionych na poprawianiu retencji klienta;

  • Zbieranie feedbacku od klienta, analiza i poszukiwanie rozwiązań mających na celu poprawę doświadczenia klienta;

Co oferujemy?

  • Realny wpływ na rozwój marki pet food w Polsce

  • Forma zatrudnienia UZ lub B2B

  • Sprzęt do wydajnej pracy (Macbook);

  • Zniżki na Piesotto dla Twojego psijaciela ❤️🐾

  • Prywatna opieka medyczna

  • Biuro Pet-friendly

  • Hybrydowy model pracy (Warszawa- Mokotów )

Oferta dodana: 30.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca