Customer Care Specialist
Czerniakowska 87A, Warszawa
Piesotto
Hej, tu Piesotto – ekipa, która łączy miłość do 🐕 🐩 i zdrowego jedzenia. Nasza firma to nic innego jak dieta pudełkowa, tylko dla piesków. Mamy własną kuchnię, która gotuje świeże posiłki i dostarcza je w modelu subskrypcyjnym na terenie całej Polski. Szukamy osoby, która odnajdzie się w dynamicznym środowisku pracy, ma głowę pełną pomysłów i nie boi się ich samodzielnie realizować przy wsparciu zespołu.
Być może czekamy właśnie na Ciebie! 💥
Stanowisko: Customer Care Specialist
Szukamy osoby, która:
Ma min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta;
Lubi rozmawiać - rozmowy telefoniczne (zarówno przychodzące, jak i wychodzące) będą należały do Twoich codziennych obowiązków;
Cechuje się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi i nie ma obaw do radzenia sobie z trudniejszymi rozmowami;
Jest zorientowana/y na cel, potrafi pracować w oparciu o KPI, wie jak rozłożyć cel w czasie i go zrealizować;
Jest osobą empatyczną i dodatkowo kocha pieski oraz rozumie potrzeby ich opiekunów;
Zna biegle język polski i komunikatywnie angielski;
Potrafi wychodzić z inicjatywą i pomysłami na lepsze utrzymanie relacji z klientem;
Ma swobodę w pisaniu (do Twoich obowiązków będzie należała również komunikacja z klientem przez mail/czat/sms);
Potrafi analizować potrzeby klienta i wyciągać konstruktywne wnioski;
Jest osobą zwinną i zorganizowaną - potrafi sprawnie porządkować swoją pracę, skrupulatnie realizować i dokumentować powierzone zadania;
Potrafi odnaleźć się małym, rozwijającym się zespole oraz budowanych nowych, zmieniających się procesach;
Jest samodzielna/y, ale nie boi się poprosić o pomoc, gdy coś jest niejasne;
Będzie super, jeśli:
Masz pieska i interesujesz się tematyką związaną z pieskami;
Masz doświadczenie w sprzedaży telefonicznej;
Rozumiesz biznes subskrypcyjny i wiesz czym jest LTV;
Twoje główne zadania w Piesotto:
Bieżąca obsługa naszych kanałów kontaktu: telefon / mail / czat;
Wsparcie klienta, pomoc w realizacji zamówienia oraz wprowadzaniu zmian w planie subskrypcji;
Proaktywny kontakt telefoniczny z klientem na różnych etapach ścieżki klienta;
Budowanie i realizowanie rozwiązań wspierających retencję klienta;
Praca w zespole Customer Care i aktywny udział w projektach skupionych na poprawianiu retencji klienta;
Zbieranie feedbacku od klienta, analiza i poszukiwanie rozwiązań mających na celu poprawę doświadczenia klienta;
Co oferujemy?
Realny wpływ na rozwój marki pet food w Polsce
Forma zatrudnienia UZ lub B2B
Sprzęt do wydajnej pracy (Macbook);
Zniżki na Piesotto dla Twojego psijaciela ❤️🐾
Prywatna opieka medyczna
Biuro Pet-friendly
Hybrydowy model pracy (Warszawa- Mokotów )