Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji i roszczeń
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji i roszczeń

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Microsoft Office

redagowanie tekstów

Mile widziane

doświadczenie w obsłudze reklamacyjnej

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zakres zadań:

  • Przyjmowanie wniosków reklamacyjnych i skarg (dekretacja zadań).             
  • Informowanie o procedurze i terminach rozpatrzenia reklamacji.
  • Przekazywanie zgłoszeń reklamacyjnych do rozpatrzenia zgodnie z kompetencjami.
  • Gromadzenie materiału dowodowego w sprawie.
  • Opracowywanie wniosków i działań korygujących na podstawie zidentyfikowanych na podstawie skarg i reklamacji nieprawidłowości lub potrzeb szkoleniowych.
  • Terminowe wysłanie odpowiedzi do klienta w wersji papierowej oraz email.
  • Ustalanie wysokości kwoty zwrotu należności lub uznanego roszczenia.
  • Prowadzenie rejestru skarg i reklamacji, wniosków (zgłoszeń reklamacyjnych).
  • Współpraca z kolejami zagranicznymi: udzielanie odpowiedzi na zapytania kolei zagranicznych, ustalanie stanowiska kolei zagranicznej w danej sprawie, wysyłanie próśb o przeprowadzenie dochodzenia w danej sprawie.
  • Współpraca z organami kontroli i instruktorskimi w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości - zagadnienia dla pouczeń okresowych.
  • Samodzielne przygotowywanie odpowiedzi do klienta wraz z kwotą zwrotu należności (rekompensaty/zwrotu za niewykorzystany bilet) zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem.
  • Wsparcie merytoryczne współpracowników w codziennej pracy, udział w projektach, udział w testach; opracowywanie standardów, instrukcji mających na celu podnieść jakość usług.
  • Proponowanie merytorycznym komórkom zmian dotyczących podnoszenia jakości świadczonych usług na podstawie skarg i reklamacji i wniosków otrzymanych od podróżnych.
  • Przedstawianie przełożonemu oczekiwań klienta i możliwych propozycji rozwiązania problemu - projekt odpowiedzi do klienta, w tym na odwołanie.

 

Wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji.
  • Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i w piśmie.
  • Dokładność, skrupulatność.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Skuteczność w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • Pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich.
  • Benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów.
  • Wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe.
  • Pracę w dynamicznym środowisku.
  • Narzędzia niezbędne do pracy.
  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę.
  • Więcej informacji znajdziesz na stronie Praca w PKP Intercity - PKP Intercity.


Rekomendowane oferty

Obsługa klienta z Językiem Włoskim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
język włoski
język angielski
Nowa

Retention & Reclamations Specialist | Remote work

Nowa
7 230 - 8 430 PLN/mies.
Enjoy The Car // EVA Dywaniki
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
obsługa klienta
komunikacja
Nowa