Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta E-commerce

7 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
7 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Obsługa klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta E-commerce

Obsługa klienta

Oziemkówka 57A, Oziemkówka +1 Lokalizacja

POLARGOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Pełny etat
UoP, Dowolna
Staż / Junior
Praca stacjonarna
7 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
7 000 - 10 000 PLN
Brutto miesięcznie - Dowolna

Wymagane umiejętności

Dobre umiejętności komunikacyjne
Umiejętność pracy w systemach komputerowych.
Umiejętność pracy w systemach telefonicznych
Obsługa platform sprzedażowych
Obsługa platformy Shoper
Obsługa platformy allegro
Obsługa platformy Empik

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

Mile widziana znajomość systemu Thulium

Opis stanowiska

Opis stanowiska / Twój zakres obowiązków:

Do naszego zespołu E-commerce poszukujemy osoby, która z pasją podchodzi do obsługi klienta i chce rozwijać się w branży sprzedaży internetowej. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Telefoniczną i mailową obsługę klientów indywidualnych (B2C)

  • Wsparcie klientów w procesie składania zamówień, przygotowywania ofert i wycen

  • Kontrolę poprawności oraz kompletności zamówień

  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

  • Współpracę z innymi działami w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń

  • Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów

  • Kontrolę jakości i spójności ofert w sklepie internetowym

  • Weryfikację poprawności ofert na platformach marketplace (m.in. Allegro, Empik, Shoper)



Nasze wymagania:

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista

  • Sprawne posługiwanie się systemami komputerowymi i narzędziami sprzedażowymi

  • Doświadczenie w obsłudze platform e-commerce (Shoper, Allegro, Empik)

  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej

  • Mile widziana znajomość systemu Thulium


Oferujemy

  • Elastyczność formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenie, kontrakt B2B

  • Umowę o pracę na pełen etat;

  • Stabilne zatrudnienie w firmie jednego z liderów w swojej branży;

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;

  • Niezbędne narzędzia pracy;

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o zasięgu międzynarodowym;

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji;

  • Realny wpływ na wynik firmy (stała podstawa wynagrodzenia + premia za wyniki);

  • Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu;



Benefity:

  • Brak dress code’u;

  • Prywatną opiekę zdrowotną (pakiety medyczne);

  • Grupowe ubezpieczenie na życie;

  • zniżki na firmowe produkty i usługi;

  • spotkania integracyjne;

  • kawa / herbata;

  • parking dla pracowników;

  • paczki świąteczne;



Wymagane umiejętności

Dobre umiejętności komunikacyjne
Umiejętność pracy w systemach komputerowych.
Umiejętność pracy w systemach telefonicznych
Obsługa platform sprzedażowych
Obsługa platformy Shoper
Obsługa platformy allegro
Obsługa platformy Empik

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

Mile widziana znajomość systemu Thulium

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.10.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta E-commerce

7 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta E-commerce

Oziemkówka 57A, Oziemkówka

POLARGOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
7 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Polargos sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Deptak 17 (dalej jako "administrator"). Masz praw... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.