Analizowanie źródeł ruchu, ścieżek przepływu użytkowników oraz lejków zakupowych na serwisach www/e-commerce
Tworzenie i automatyzacja cyklicznego raportowania, analiz ad hoc na bieżące potrzeby, wizualizacja danych na dashboardach oraz wnioskowanie
Odpowiedzialność za poprawne wdrożenie i rozwój analityki na e-commerce oraz trackingu w kampaniach digital
Współpraca z zespołami portal/e-commerce, mediów, komunikacji – rekomendacje dotyczące optymalizacji działań w tych obszarach pod określone KPI, prowadzenie cyklicznych spotkań dla zespołów
Współpraca z deweloperami, agencjami, dostawcami technologii – składanie wymagań, samodzielna implementacja w Google Tag Manager, integrowanie narzędzi
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (praca na hurtowni danych + dane www/e-commerce)
Biegła znajomość SQL
Praktyczna znajomość Google Cloud Platform (przede wszystkim Big Query), Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker, MS Excel
Wysoko rozwinięte umiejętności w obszarze analizy, interpretacji i wizualizacji danych oraz proaktywne nastawienie
Mile widziane
Doświadczenie w branży telco
Praktyczna znajomość Tableau
Praktyczna znajomość Javascript na potrzeby wdrożeń w Google Tag Manager
To oferujemy
Pracę w oparciu o umowę o pracę, z realną możliwością kontynuowania współpracy na stałe
Super atmosferę, przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą
Dostęp do platformy szkoleniowej, gdzie z pewnością znajdziesz coś dla siebie,
Karta Multisport
Opieka medyczna w LuxMed
Liczne oferty pracownicze dedykowane pracownikom Grupy
Ponieważ praca to nie wszystko – dostęp do bezpłatnych sekcji sportowych