Oferty
STAŻE 2025 - Obszar MVNO i Międzynarodowych Usług Hurtowych ​
Obsługa klienta

STAŻE 2025 - Obszar MVNO i Międzynarodowych Usług Hurtowych ​

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
US
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

telekomunikacja

Mile widziane

negocjacje

obsługa klienta

sprzedaż

Opis stanowiska

Opis stanowiska

  • Wsparcie procesu wdrażania produktów i usług dla klientów hurtowych (operatorów telekomunikacyjnych w kraju i za granicą): Będziesz uczestniczyć w analizie potrzeb klientów hurtowych, dostosowywaniu systemów Polkomtel do wymagań klientów hurtowych, testowaniu ofert i usług oraz konfiguracji i wdrożeniu usług roamingowych i MVNO w systemach Polkomtel dla klientów hurtowych, zdobywając praktyczną wiedzę na temat technologii telekomunikacyjnych.
  • Komunikacja z klientami zagranicznymi: Będziesz współpracować z międzynarodowymi klientami, także w języku angielskim, pomagając we wdrażaniu rozwiązań oraz w rozwiązywaniu problemów technicznych i zapewniając wsparcie na wysokim poziomie.
  • Przygotowywanie dokumentacji technicznej, przeprowadzenie testów i rozwiązywanie pojedynczych problemów: Będziesz odpowiedzialny za tworzenie i aktualizację dokumentacji technicznej związanej z wdrażanymi usługami, testy usług i pomoc w rozwiązywaniu pojedynczych problemów zgłaszanych przez klientów hurtowych - co pomoże Ci rozwinąć umiejętności analityczne i organizacyjne.
  • Współpraca z zespołem: Będziesz pracować w dynamicznym zespole specjalistów, ucząc się efektywnej komunikacji i współpracy w środowisku korporacyjnym.


Nasze oczekiwania

  • Umiejętności techniczne: Podstawowa wiedza z zakresu telekomunikacji, w tym znajomość technologii sieciowych i usług roamingowych.
  • Kompetencje interpersonalne: Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolność do efektywnej współpracy z zespołem oraz z klientami.
  • Zdolności analityczne: Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów technicznych.
  • Znajomość narzędzi biurowych: Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz umiejętność szybkiego przyswajania nowych aplikacji i systemów.
  • Inicjatywa i zaangażowanie: Proaktywne podejście do powierzonych zadań, chęć nauki i rozwoju w obszarze telekomunikacji oraz wsparcia technicznego.


Mile widziane

  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym.
  • Podstawowa wiedza z zakresu sprzedaży i negocjacji handlowych.


Co oferujemy

  • Płatny 6-miesięczny staż z szansą na dłuższą współpracę; data zatrudnienia 01.04.2025r.
  • Opiekuna merytorycznego, który wprowadzi w świat Grupy Polsat Plus;
  • Elastyczne ustalenie grafiku realizacji stażu;
  • Szkolenia i rozwojowy feedback;
  • Certyfikat potwierdzający udział w Programie.
  • Miejsce odbywania stażu: Warszawa, ul. Konstruktorska 4


tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje

Rekomendowane oferty

Obsługa Klienta Netflix z j. czeskim | 49zł/h, zdalnie

Nowa
7 800 PLN
TP Poznań
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
język czeski
język angielski
Nowa

Specjalista do telefonicznej obsługi klienta

Nowa
CAR NET
Kalisz
budowanie relacji
obsługa klienta
Call center
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
obsługa klienta
Microsoft Office
Nowa

Remote Business Development | Lead Generation & Cold Calling | High Commissions!

Nowa
9 574 - 14 569 PLN
Forscope a.s
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B
outbound sales
branża IT
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
5 000 - 8 500 PLN
Droplo.com
Wałbrzych
marketing
B2B
dobra organizacja pracy
Nowa