Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
al. Jana Pawła II 29, Warszawa
Polski Bank Komórek Macierzystych sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków
Profesjonalna telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,
Reagowanie na bieżące zapytania klientów,
Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów,
Przygotowywanie umów, aneksów i porozumień na piśmie,
Wprowadzanie danych do systemu CRM,
Dbanie o satysfakcję i wysoką jakość obsługi Klienta,
Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązywania problemów klientów.
Nasze wymagania
Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (min. rok),
Gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych,
Wysokie zorientowanie na potrzeby i wymagania klienta,
Umiejętność działania pod presją czasu oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych,
Zdolność do efektywnego zarządzania własnym czasem oraz priorytetyzacją zadań,
Wysokie zdolności interpersonalne, samodyscyplina, wielozadaniowość,
Inicjatywa i samodzielność w działaniu,
Troska o dobry wizerunek firmy, motywacja do działania oraz pozytywne nastawienie do pracy,
Dobra znajomość pakietu MS Office,
Umiejętności sprawnej obsługi komputera, doświadczenia w pracy z różnymi programami/aplikacjami, łatwość w obsłudze nowych narzędzi i rozwiązań,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
Dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt od 8-16/9-17,
Doświadczenie w pracy w dziale reklamacji lub z klientem reklamacyjnym będzie dodatkowym atutem.
Co możemy Ci zaoferować
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat),
Godziny pracy: poniedziałek – piątek, 8:00–16:00 lub 9:00–17:00,
Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej,
Pracę w kameralnym i zgranym zespole, stawiającym na współpracę i wzajemne wsparcie,
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Dodatkowo
prywatna opieka medyczna,
dofinansowanie nauki języków,
dofinansowanie szkoleń i kursów,
ubezpieczenie na życie,
możliwość pracy zdalnej,
dofinansowanie wypoczynku,
Dołącz do nas!