Twój zakres obowiązków
· Profesjonalna telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,
· Reagowanie na bieżące zapytania klientów,
· Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów,
· Przygotowywanie umów, aneksów i porozumień na piśmie,
· Wprowadzanie danych do systemu CRM,
· Dbanie o satysfakcję i wysoką jakość obsługi Klienta,
· Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązywania problemów klientów.
Nasze wymagania
· Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (min. rok),
· Gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych,
· Wysokie zorientowanie na potrzeby i wymagania klienta,
· Umiejętność działania pod presją czasu oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych,
· Zdolność do efektywnego zarządzania własnym czasem oraz priorytetyzacją zadań,
· Wysokie zdolności interpersonalne, samodyscyplina, wielozadaniowość,
· Inicjatywa i samodzielność w działaniu,
· Troska o dobry wizerunek firmy, motywacja do działania oraz pozytywne nastawienie do pracy,
· Dobra znajomość pakietu MS Office,
· Umiejętności sprawnej obsługi komputera, doświadczenia w pracy z różnymi programami/aplikacjami, łatwość w obsłudze nowych narzędzi i rozwiązań,
· Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
· Dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt od 8-16/9-17,
· Doświadczenie w pracy w dziale reklamacji lub z klientem reklamacyjnym będzie dodatkowym atutem.
Co możemy Ci zaoferować
· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat),
· Godziny pracy: poniedziałek – piątek, 8:00–16:00 lub 9:00–17:00,
· Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej,
· Pracę w kameralnym i zgranym zespole, stawiającym na współpracę i wzajemne wsparcie,
· Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
Dodatkowo
· prywatna opieka medyczna,
· dofinansowanie nauki języków,
· dofinansowanie szkoleń i kursów,
· ubezpieczenie na życie,
· możliwość pracy zdalnej,
· dofinansowanie wypoczynku,
Dołącz do nas!
Rekomendowane oferty