Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

empatia

Mile widziane

Odporność na stres

CRM

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

·     Profesjonalna telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,

·     Reagowanie na bieżące zapytania klientów,

·     Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów,

·     Przygotowywanie umów, aneksów i porozumień na piśmie,

·     Wprowadzanie danych do systemu CRM,

·     Dbanie o satysfakcję i wysoką jakość obsługi Klienta,

·     Współpraca z innymi działami firmy w celu skutecznego rozwiązywania problemów klientów.


Nasze wymagania

·      Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (min. rok),

·      Gotowość do prowadzenia rozmów telefonicznych,

·      Wysokie zorientowanie na potrzeby i wymagania klienta,

·      Umiejętność działania pod presją czasu oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych,

·      Zdolność do efektywnego zarządzania własnym czasem oraz priorytetyzacją zadań,

·      Wysokie zdolności interpersonalne, samodyscyplina, wielozadaniowość,

·      Inicjatywa i samodzielność w działaniu,

·      Troska o dobry wizerunek firmy, motywacja do działania oraz pozytywne nastawienie do pracy,

·      Dobra znajomość pakietu MS Office,

·      Umiejętności sprawnej obsługi komputera, doświadczenia w pracy z różnymi programami/aplikacjami, łatwość w obsłudze nowych narzędzi i rozwiązań,

·      Komunikatywna znajomość języka angielskiego,

·      Dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt od 8-16/9-17,

·      Doświadczenie w pracy w dziale reklamacji lub z klientem reklamacyjnym będzie dodatkowym atutem.


Co możemy Ci zaoferować

·      Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat),

·      Godziny pracy: poniedziałek – piątek, 8:00–16:00 lub 9:00–17:00,

·      Możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej,

·      Pracę w kameralnym i zgranym zespole, stawiającym na współpracę i wzajemne wsparcie,

·      Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.


Dodatkowo

·      prywatna opieka medyczna,

·      dofinansowanie nauki języków,

·      dofinansowanie szkoleń i kursów,

·      ubezpieczenie na życie,

·      możliwość pracy zdalnej,

·      dofinansowanie wypoczynku,



Dołącz do nas!


Rekomendowane oferty

Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
Nowa