Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Warszawa Zachodnia
Nowa
Obsługa klienta

Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Warszawa Zachodnia

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B1

język angielski

Microsoft Office

Mile widziane

język ukraiński

język rosyjski

obsługa klienta

Opis stanowiska

Pracownik(-ca) Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec PKP Warszawa Zachodnia

Numer referencyjny: Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie

Miejsce pracy: Warszawa


Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za:

  • bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca,
  • udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach,
  • udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta,
  • przyjmowanie zapytań, wniosków, opinii i skarg klientów,
  • pomoc osobom z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej sprawności ruchowej, reagowanie w trudnych sytuacjach.


Czego oczekujemy od Ciebie?

  • biegłej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną konwersację na tematy związane z codziennymi problemami pasażerów (przynajmniej poziom B1),
  • mile widziana będzie znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego,
  • dużym plusem będzie doświadczenie w obsłudze klienta,
  • nastawienia na wysoką jakość i skuteczność obsługi,
  • umiejętności szybkiego wyszukiwania potrzebnych informacji i komunikatywności,
  • umiejętności rozwiązywania problemów pod presją czasu oraz łagodzenia sytuacji konfliktowych,
  • wysokiej kultury osobistej oraz nastawienia na pomoc klientom,
  • dobrej znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.


Co możemy Ci zaoferować?

  • miłą atmosferę pracy,
  • dobrą lokalizację miejsca pracy,
  • pracę w godzinach 7-21, możliwa praca zmianowa, elastyczny grafik,
  • terminową wypłatę świadczeń,
  • umowę zlecenie,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w rekrutacji wewnętrznej.

Rekomendowane oferty

Specjalista do telefonicznej obsługi klienta

Nowa
CAR NET
Kalisz
obsługa klienta
Microsoft Office
Call center
Nowa