Twój zakres obowiązków:
- Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników
- Wystawianie innych dokumentów przewozowych
- Kompleksowa obsługa pasażerów w przypadku wystąpienia nieregularności w przewozach lotniczych
- Sporządzanie raportów sprzedaży
- Realizowanie zleceń wypłaty z tytułu nieregularności
- Dokonywanie i rozliczanie zwrotów
- Przyjmowanie reklamacji pasażerskich
- Wystawianie faktur
- Udzielanie informacji o produktach LOT i warunkach przewozu
- Odprawa pasażerów w ramach dostępnych systemów
- Współpraca z innymi podmiotami zaangażowanymi w obsługę pasażerów na lotnisku Chopina
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność pracy zespołowej
- Odporność na stres
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym (20/7)
- Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego, j. angielski na poziomie minimum B2
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży
- Znajomość systemu rezerwacyjno-taryfowego Amadeus
- Znajomość dodatkowych języków obcych (rosyjski, japoński, koreański, chiński, ukraiński, niemiecki)
To oferujemy:
- Ciekawą i dynamiczną pracę na lotnisku
- Codzienny kontakt z pasażerami z całego świata i możliwość wykorzystywania kilku języków obcych w jednym miejscu pracy
- Udział w dużej ilości branżowych szkoleń, w tym w cyklu szkoleń z prestiżowego systemu rezerwacyjnego Amadeus
- Satysfakcję i realny wpływ na podróże pasażerów po całym świecie
- Pracę w bardzo zgranym zespole
- Możliwość poznania od wewnątrz branży lotniczej i aspektów jej funkcjonowania
- Dostęp do benefitów w tym zniżki na produkty PLL LOT
Zapraszamy do aplikowania! ✈️