Bieżąca ewidencja w systemie rezerwacyjnym przesyłek pocztowych oraz kontrolowanie czasu tranzytu;
Współpraca za agentami handlingowymi w celu optymalnej utylizacji pojemności samolotów pod przewozy pocztowe; nadzór nad operacjami pocztowymi wykonywanym w HUB WAW, w tym planowanie załadunków na rejsy PLL LOT;
Informowanie urzędów pocztowych o statusach przesyłek, analiza zgłaszanych problemów, wnioskowanie zmian dla poprawy jakości usług; nadzór nad przestrzeganiem procedur przez agentów handlingowych - bieżące usuwanie nieprawidłowości i zgłaszanie ich do kierownika;
Aktualizacja wiedzy w zakresie przepisów międzynarodowych, państwowych i wewnętrznych w zakresie przewozów cargo i poczty;
Monitorowanie i korekta danych operacyjnych w celu zapewnienia poprawności informacji.
Wymagania:
Doświadczenie w Obsłudze Klienta/Logistyce/Branży Lotniczej: minimum 1-2 lata doświadczenia w obszarze logistyki, spedycji, cargo lotniczego lub obsłudze klienta, szczególnie w środowisku operacyjnym;
Mile widziane doświadczenie w pracy z przesyłkami pocztowymi; Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Skrupulatność i sumienność;
Zaangażowanie i odpowiedzialność;
Zdolność do szybkiego uczenia się oraz gotowość do dostosowania się do zmieniających się warunków i wymagań operacyjnych;
Łatwość podejmowania decyzji;
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
Możliwość realizacji własnych pomysłów i kreatywnych rozwiązań;
Pracę w międzynarodowym środowisku;
Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT oraz innych linii partnerskich dla Ciebie, Twojej rodziny oraz znajomych;
Możliwość zakupu pakietu medycznego w grupie Luxmed, karty sportowej oraz dodatkowego ubezpieczenia.