E-commerce Product Owner
Zarządzanie

E-commerce Product Owner

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

PORA NA POLA to internetowy targ naturalnego jedzenia. Zapewniamy świadomym konsumentom dostęp do rzemieślniczej żywności pochodzącej od wyselekcjonowanych rolników i zaufanych producentów. W PORA NA POLA wierzymy, że tradycja rzemieślnicza powinna przetrwać. Dlatego wspieramy małe uprawy, stare odmiany, naturalne hodowle i tradycyjne metody produkcji. 
 
Rośniemy bardzo dynamicznie, dlatego szukamy osoby z pasją do dobrego jedzenia, wierzącej w ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie, która w przyjacielskiej atmosferze pomoże nam wnieść nasze działania z zakresu zarządzania projektami technologicznymi na kolejny poziom.
 
Czekamy na Ciebie, jeśli lubisz wyzwania, chcesz codziennie wychodzić z pracy wiedząc, że zrobiłeś/łaś coś dobrego i rozwijać się w wielu obszarach.
 
Przed Tobą masa ciekawych i różnorodnych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić:

  • planowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności sklepu według ustalonych kierunków strategicznych,
  • zarządzanie budżetem oraz planowanie pracy działu produktowego (web developer, data scientist),
  • zarządzanie bieżącym funkcjonowaniem e-commerce Pora na Pola oraz planowanie pracy specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego,
  • współpraca z agencją w zakresie analizy ruchu na stronie oraz audytów UX, SEO, bezpieczeństwa, a także wdrażanie wypracowanych rozwiązań,
  • współpraca z działem marketingu i logistyki oraz zewnętrznymi partnerami w ramach rozwijania systemów i narzędzi technologicznych wykorzystywanych obecnie lub w przyszłości (ERP, platforma do e-mail marketingu, system do obsługi klienta, programy opinii klienckich oraz systemu poleceń),
  • wdrożenie, rozwój i optymalizacja nowej usługi - zakupów subskrypcyjnych w Pora na Pola,
  • tworzenie dalszych kierunków rozwoju platformy i technologii Pora na Pola w oparciu o cele biznesowe.

 
W realizacji zadań zdecydowanie przyda się kilka super mocy:
 
  • minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu projektów w firmach z branży z e-commerce,
  • minimum pięcioletnie doświadczenie w projektach digitalowych,
  • znajomość systemów ERP oraz systemów e-commerce (znajomość WF-mag i Prestashop byłyby dodatkowym atutem),
  • praktyczna znajomość Google Analytics, narzędzi do analizy ruchu typu Hotjar,
  • dobra orientacja w zagadnieniach związanych z SEO i UX,
  • umiejętność tworzenia jasnych i konkretnych briefów,
  • bardzo dobra znajomość trendów technologicznych i e-commerce,
  • umiejętność pracy z danymi, wyciągania z nich trafnych wniosków, a następnie przekuwania ich w konkretne działania realizujące cele biznesowe,
  • umiejętność zarządzania zadaniami, zespołem i partnerami,
  • samodzielność, proaktywność, doskonała organizacja pracy i terminowość,
  • bezbłędne posługiwanie się językiem polskim,
  • znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2,
  • głowa pełna pomysłów i chęć testowania różnych rozwiązań.

 
A co dajemy od siebie?
 
  • umowa B2B z wynagrodzeniem 10 000 - 14 000 zł netto lub umowa o pracę z wynagrodzeniem 9 000 zł - 12 500 zł brutto,
  • udział w systemie motywacyjnym spółki (premie od osiąganych KPI + opcje na akcje naszej spółki akcyjnej),
  • niezbędne narzędzia do pracy (służbowy laptop i telefon),
  • po okresie wdrożenia hybrydowy model pracy,
  • realny wpływ na rozwój start-upu pozytywnego wpływu, który w ramach akcji crowdfundingowej wsparło już ponad 1500 akcjonariuszy z całej Polski,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i zespołowe degustacje dobrego jedzenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która wierzy w ludzi i chce zmieniać ich życie na lepsze, a przy tym rośnie błyskawicznie,
  • możliwość wyboru szkoleń podnoszących kwalifikacje w ramach pracy.