E-commerce Product Owner

Zarządzanie

E-commerce Product Owner

Zarządzanie

Marywilska 26, Warszawa

Pora na Pola

Pełny etat
B2B
Staż / Junior
Praca stacjonarna
10 000 - 14 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

PORA NA POLA to internetowy targ naturalnego jedzenia. Zapewniamy świadomym konsumentom dostęp do rzemieślniczej żywności pochodzącej od wyselekcjonowanych rolników i zaufanych producentów. W PORA NA POLA wierzymy, że tradycja rzemieślnicza powinna przetrwać. Dlatego wspieramy małe uprawy, stare odmiany, naturalne hodowle i tradycyjne metody produkcji. 
 
Rośniemy bardzo dynamicznie, dlatego szukamy osoby z pasją do dobrego jedzenia, wierzącej w ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie, która w przyjacielskiej atmosferze pomoże nam wnieść nasze działania z zakresu zarządzania projektami technologicznymi na kolejny poziom.
 
Czekamy na Ciebie, jeśli lubisz wyzwania, chcesz codziennie wychodzić z pracy wiedząc, że zrobiłeś/łaś coś dobrego i rozwijać się w wielu obszarach.
 
Przed Tobą masa ciekawych i różnorodnych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić:

  • planowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności sklepu według ustalonych kierunków strategicznych,
  • zarządzanie budżetem oraz planowanie pracy działu produktowego (web developer, data scientist),
  • zarządzanie bieżącym funkcjonowaniem e-commerce Pora na Pola oraz planowanie pracy specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego,
  • współpraca z agencją w zakresie analizy ruchu na stronie oraz audytów UX, SEO, bezpieczeństwa, a także wdrażanie wypracowanych rozwiązań,
  • współpraca z działem marketingu i logistyki oraz zewnętrznymi partnerami w ramach rozwijania systemów i narzędzi technologicznych wykorzystywanych obecnie lub w przyszłości (ERP, platforma do e-mail marketingu, system do obsługi klienta, programy opinii klienckich oraz systemu poleceń),
  • wdrożenie, rozwój i optymalizacja nowej usługi - zakupów subskrypcyjnych w Pora na Pola,
  • tworzenie dalszych kierunków rozwoju platformy i technologii Pora na Pola w oparciu o cele biznesowe.

 
W realizacji zadań zdecydowanie przyda się kilka super mocy:
 
  • minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu projektów w firmach z branży z e-commerce,
  • minimum pięcioletnie doświadczenie w projektach digitalowych,
  • znajomość systemów ERP oraz systemów e-commerce (znajomość WF-mag i Prestashop byłyby dodatkowym atutem),
  • praktyczna znajomość Google Analytics, narzędzi do analizy ruchu typu Hotjar,
  • dobra orientacja w zagadnieniach związanych z SEO i UX,
  • umiejętność tworzenia jasnych i konkretnych briefów,
  • bardzo dobra znajomość trendów technologicznych i e-commerce,
  • umiejętność pracy z danymi, wyciągania z nich trafnych wniosków, a następnie przekuwania ich w konkretne działania realizujące cele biznesowe,
  • umiejętność zarządzania zadaniami, zespołem i partnerami,
  • samodzielność, proaktywność, doskonała organizacja pracy i terminowość,
  • bezbłędne posługiwanie się językiem polskim,
  • znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2,
  • głowa pełna pomysłów i chęć testowania różnych rozwiązań.

 
A co dajemy od siebie?
 
  • umowa B2B z wynagrodzeniem 10 000 - 14 000 zł netto lub umowa o pracę z wynagrodzeniem 9 000 zł - 12 500 zł brutto,
  • udział w systemie motywacyjnym spółki (premie od osiąganych KPI + opcje na akcje naszej spółki akcyjnej),
  • niezbędne narzędzia do pracy (służbowy laptop i telefon),
  • po okresie wdrożenia hybrydowy model pracy,
  • realny wpływ na rozwój start-upu pozytywnego wpływu, który w ramach akcji crowdfundingowej wsparło już ponad 1500 akcjonariuszy z całej Polski,
  • rabaty pracownicze na nasze produkty i zespołowe degustacje dobrego jedzenia,
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która wierzy w ludzi i chce zmieniać ich życie na lepsze, a przy tym rośnie błyskawicznie,
  • możliwość wyboru szkoleń podnoszących kwalifikacje w ramach pracy.

 
Oferta dodana: 29.11.2021
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca