PORA NA POLA to internetowy targ naturalnego jedzenia. Zapewniamy świadomym konsumentom dostęp do rzemieślniczej żywności pochodzącej od wyselekcjonowanych rolników i zaufanych producentów. W PORA NA POLA wierzymy, że tradycja rzemieślnicza powinna przetrwać. Dlatego wspieramy małe uprawy, stare odmiany, naturalne hodowle i tradycyjne metody produkcji.
Rośniemy bardzo dynamicznie, dlatego szukamy osoby z pasją do dobrego jedzenia, wierzącej w ideę biznesu odpowiedzialnego społecznie, która w przyjacielskiej atmosferze pomoże nam wnieść nasze działania z zakresu zarządzania projektami technologicznymi na kolejny poziom.
Czekamy na Ciebie, jeśli lubisz wyzwania, chcesz codziennie wychodzić z pracy wiedząc, że zrobiłeś/łaś coś dobrego i rozwijać się w wielu obszarach.
Przed Tobą masa ciekawych i różnorodnych zadań, które nie pozwolą Ci się nudzić:
- planowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności sklepu według ustalonych kierunków strategicznych,
- zarządzanie budżetem oraz planowanie pracy działu produktowego (web developer, data scientist),
- zarządzanie bieżącym funkcjonowaniem e-commerce Pora na Pola oraz planowanie pracy specjalisty ds. obsługi sklepu internetowego,
- współpraca z agencją w zakresie analizy ruchu na stronie oraz audytów UX, SEO, bezpieczeństwa, a także wdrażanie wypracowanych rozwiązań,
- współpraca z działem marketingu i logistyki oraz zewnętrznymi partnerami w ramach rozwijania systemów i narzędzi technologicznych wykorzystywanych obecnie lub w przyszłości (ERP, platforma do e-mail marketingu, system do obsługi klienta, programy opinii klienckich oraz systemu poleceń),
- wdrożenie, rozwój i optymalizacja nowej usługi - zakupów subskrypcyjnych w Pora na Pola,
- tworzenie dalszych kierunków rozwoju platformy i technologii Pora na Pola w oparciu o cele biznesowe.
W realizacji zadań zdecydowanie przyda się kilka super mocy:
- minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu projektów w firmach z branży z e-commerce,
- minimum pięcioletnie doświadczenie w projektach digitalowych,
- znajomość systemów ERP oraz systemów e-commerce (znajomość WF-mag i Prestashop byłyby dodatkowym atutem),
- praktyczna znajomość Google Analytics, narzędzi do analizy ruchu typu Hotjar,
- dobra orientacja w zagadnieniach związanych z SEO i UX,
- umiejętność tworzenia jasnych i konkretnych briefów,
- bardzo dobra znajomość trendów technologicznych i e-commerce,
- umiejętność pracy z danymi, wyciągania z nich trafnych wniosków, a następnie przekuwania ich w konkretne działania realizujące cele biznesowe,
- umiejętność zarządzania zadaniami, zespołem i partnerami,
- samodzielność, proaktywność, doskonała organizacja pracy i terminowość,
- bezbłędne posługiwanie się językiem polskim,
- znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2,
- głowa pełna pomysłów i chęć testowania różnych rozwiązań.
A co dajemy od siebie?
- umowa B2B z wynagrodzeniem 10 000 - 14 000 zł netto lub umowa o pracę z wynagrodzeniem 9 000 zł - 12 500 zł brutto,
- udział w systemie motywacyjnym spółki (premie od osiąganych KPI + opcje na akcje naszej spółki akcyjnej),
- niezbędne narzędzia do pracy (służbowy laptop i telefon),
- po okresie wdrożenia hybrydowy model pracy,
- realny wpływ na rozwój start-upu pozytywnego wpływu, który w ramach akcji crowdfundingowej wsparło już ponad 1500 akcjonariuszy z całej Polski,
- rabaty pracownicze na nasze produkty i zespołowe degustacje dobrego jedzenia,
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie, która wierzy w ludzi i chce zmieniać ich życie na lepsze, a przy tym rośnie błyskawicznie,
- możliwość wyboru szkoleń podnoszących kwalifikacje w ramach pracy.