Customer Success (part-time, remote)

Customer Success (part-time, remote)

4 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

digital marketing

marketing automation

B2B marketing

e-mail marketing

Mile widziane

HubSpot

branża IT

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Szukamy doświadczonego Customer Success Specialist, który będzie odpowiedzialny za kompleksową opiekę nad klientami PQ Software – od pierwszego kontaktu przez obsługę leadów, proces sprzedaży, aż po bieżącą współpracę i rozwój relacji biznesowych. Jeśli posiadasz umiejętność budowania długotrwałych relacji, interesujesz się nowoczesnymi technologiami (zwłaszcza AI) oraz potrafisz łączyć rolę opiekuna klienta ze sprzedażą, czekamy na Twoje zgłoszenie!


Twoje obowiązki:

  • Kompleksowa obsługa leadów od momentu wejścia do lejka sprzedażowego.
  • Aktywna sprzedaż produktów i usług PQ Software (custom development, cybersecurity, marketing i automatyzacja procesów biznesowych opartych o AI).
  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami.
  • Analiza potrzeb klientów oraz doradztwo w doborze optymalnych rozwiązań.
  • Monitorowanie zadowolenia klientów, dbanie o ich sukces oraz identyfikowanie możliwości upsellingu.
  • Koordynacja procesów wdrożeniowych oraz współpraca z działami technicznymi i marketingowymi.
  • Prowadzenie negocjacji, prezentacji ofert oraz finalizowanie sprzedaży.


Wymagania:

  • Język polski: poziom natywny (warunek konieczny).
  • Język angielski: min. B2 (swobodna komunikacja w mowie i piśmie).
  • Doświadczenie na stanowisku związanym z Customer Success, sprzedażą lub account managementem.
  • Zdolności sprzedażowe i negocjacyjne.
  • Silne umiejętności interpersonalne oraz łatwość w budowaniu relacji biznesowych.
  • Proaktywne podejście, samodzielność oraz umiejętność pracy z celami biznesowymi.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i adaptacji do nowych technologii.


Umiejętności mile widziane:

  • Znajomość narzędzi CRM (np. HubSpot).
  • Doświadczenie w pracy z technologiami AI lub pokrewnymi.
  • Znajomość zagadnień związanych z marketingiem cyfrowym lub automatyzacją procesów biznesowych.
  • Podstawowa wiedza techniczna z obszaru IT (development, cybersecurity).


Oferujemy:

  • Elastyczny wymiar czasu pracy (60-80 godzin w miesiącu), dostosowany do Twoich potrzeb.
  • Stabilną współpracę na podstawie umowy B2B.
  • Możliwość udziału w innowacyjnych projektach wykorzystujących najnowsze technologie AI.
  • Wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów oraz przyjazną atmosferę pracy.
  • Realny wpływ na rozwój relacji biznesowych i strategii sprzedażowej firmy.



Zapraszamy do aplikowania! 🚀

4 000 - 6 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - Dowolna

Rekomendowane oferty

Senior Customer Success Manager

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
BRAND24 S.A.
Wrocław
customer success metrics
SaaS
Enterprise
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (French and Arabic)

Nowa
AirHelp
Kraków
customer support
English language (C1)
język angielski
Nowa

Pracownik ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 10 000 PLN/mies.
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
doradztwo
Microsoft Office
Nowa

Junior Sales & Customer Service Specialist

Nowa
Boom Media
Warszawa
obsługa klienta
komunikatywność
skuteczna komunikacja
Nowa

Customer Success Manager

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
ALPHA-NOVA SPÓŁKA Z O.O.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
branża nieruchomości
kontakt z klientem
account manager
Nowa