Tryb: hybrydowy (2-4 tygodnie on boarding w biurze, następnie spotkania w biurze w Warszawie co 2 tygodnie)
Poszukujemy osoby na stanowisko User Experience Support Specialist/Analyst która posiada min. 3 lata komercyjnego doświadczenia na podobnym stanowisku.
Obszar biznesowy pod kątem marketingowym obsługuje procesy rozwoju i promocji rozwiązania płatniczego, które umożliwia dokonywanie płatności mobilnych.
Zakres obowiązków na stanowisku dotyczy obsługi zgłoszeń użytkownika mobilnego: analiza i odpowiadanie na opinie i zapytania przez platformę dystrybucji aplikacji mobilnych (np. Google Play, App Store) a także inne kanały komunikacji (e-mail, czat, social media). Weryfikacja problemów technicznych i użytkowych, zarządzanie zgłoszeniami.
Wymagania:
Cały proces rekrutacyjny prowadzony jest zdalnie.
Proces rekrutacyjny składa się z:
Primaris Services to ponad 250 ekspertów na pokładzie i 14 lat doświadczenia w branży IT na rynku polskim oraz zagranicznym.
Realizujemy ambitne projekty o wysokiej złożoności z różnych obszarów - m.in. bankowości, ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych czy branży logistycznej (mamy ponad 40 aktywnych klientów!). Rośniemy w siłę oraz ciągle poszerzamy portfolio zarówno naszych usług jak i klientów.
Zakres naszej działalności obejmuje budowę systemów od zera, ich rozwój oraz utrzymanie, wdrożenia produktowe, alokacje całych Zespołów, a także pojedynczych Ekspertów w strukturach Klienta.
Ponadto od kilku lat działamy bardzo intensywnie jako złoty Partner firmy UiPath (obszar Robotic Process Automation) budując roboty i sprzedając licencje u naszych Klientów.
Co miesiąc dołącza do nas 7 nowych osób! Wierzymy, że zgrany zespół i ludzie z pasją to klucz do naszego wspólnego sukcesu! Właśnie dlatego ciągle poszukujemy nowych, zdolnych osób, które zasilą nasze szeregi.
Brutto miesięcznie - UoP
Sprawdź podobne oferty pracy