Customer Service Specialist (z językiem niemieckim)

6 000 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
6 000 - 7 000 PLNNetto miesięcznie - B2B

Customer Service Specialist (z językiem niemieckim)

Obsługa klienta

Metalowców 31, Wrocław

PRINTRE Sp. z o.o.

6 000 - 7 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
6 000 - 7 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
UZ, B2B
Staż / Junior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Znajomość narzędzi biurowych i e-commerce
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Dobra organizacja pracy i samodzielność
obsługa klienta

Mile widziane

język angielski
Baselinker
Shopify

Opis stanowiska

Szukamy osoby, która będzie wspierać naszych klientów – głównie z rynków niemieckojęzycznych – i dbać o to, żeby każde pytanie, zgłoszenie czy zamówienie było obsłużone szybko, rzetelnie i z uśmiechem (takim przez klawiaturę 😉). Pracujemy w branży e-commerce, więc dużo dzieje się online. Zależy nam na kimś, kto potrafi być profesjonalny, ale też naturalny w kontakcie z klientem.

 

Twoje zadania:

  • Obsługa zapytań klientów mailowo i telefonicznie (B2B + B2C)

  • Odpowiadanie na wiadomości w języku polskim i niemieckim

  • Pomoc w obsłudze zamówień, reklamacji i zwrotów

  • Współpraca z magazynem, zespołem sprzedaży i marketingu

  • Pilnowanie, aby każde zgłoszenie było rozwiązane w pełni i na czas

  • Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów i doświadczenia klienta

  • (Mile widziane) – obsługa zamówień i marketplace’ów w BaseLinkerze

 

Czego oczekujemy?

  • Język niemiecki na poziomie min. B2 (mowa i pismo)

  • (Mile widziana) znajomość języka angielskiego

  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole

  • Pozytywne nastawienie do klientów

  • Sprawne pisanie i jasne formułowanie odpowiedzi

  • Dobra organizacja pracy i samodzielność

  • Podstawowa znajomość narzędzi biurowych (Google Workspace / MS Office)

  • Mile widziana znajomość BaseLinkera i pracy w e-commerce

 

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie w firmie, która dynamicznie się rozwija

  • Realny wpływ na procesy i pomysły wdrażane w obsłudze klienta

  • Elastyczny tryb pracy – biuro we Wrocławiu + możliwość pracy hybrydowej

  • Wsparcie, szkolenia i wdrożenie w branżę oraz nasze narzędzia

  • Przyjazny, niekorporacyjny klimat i zgrany zespół

  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności + premie od wyników

 

Jak aplikować? + proces

  1. Aplikuj poprzez RocketJobs lub wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@printre.pl z tytułem maila: Customer Service – niemiecki

  2. Jeśli Twoje zgłoszenie przejdzie wstępną selekcję, zaprosimy Cię na krótką rozmowę online.

  3. W kolejnym etapie zaprosimy Cię do naszego biura na spotkanie na żywo – poznamy się i porozmawiamy o szczegółach.

  4. Decyzję o zatrudnieniu podejmujemy szybko – nie każemy Ci czekać tygodniami.


Oferta dodana: 12.08.2025
Lokalizacja biura