Oferty
Młodszy Analityk Biznesowy ds. Aplikacji Bankowych (m/k)
Finanse

Młodszy Analityk Biznesowy ds. Aplikacji Bankowych (m/k)

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Accounts Payable

język niemiecki

księgowość

język angielski

Mile widziane

aplikacje bankowe

it

TIS

bankowość

SAP

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych. 

Obecnie poszukujemy dla niemieckiej spółki z siedzibą w  Katowicach, należącej do międzynarodowej grupy, działającej na całym świecie w branży metalurgicznej, kandydata/kandydatki na stanowisko w dziale finansowym. Nasz Klient od wielu lat z sukcesem działa na rynku polskim i wraz z rozwojem powiększa swój zespół pracowników. Właśnie w związku z rozwojem działu, chcielibyśmy zatrudnić kolejną osobę, która zwiąże się z firmą na wiele lat. Przyjazna atmosfera, niska rotacja i kompetentny team, to tylko kilka zalet, które charakteryzują firmę naszego Klienta. 

 

MŁODSZY ANALITYK BIZNESOWY DS. APLIKACJI BANKOWYCH (m/k) 

j. angielski i j.niemiecki

Miejsce pracy: Katowice/ Brynów

Praca hybrydowa

Branża: Przemysł/ Praca biurowa/ księgowość/IT

Numer referencyjny: TS/SDM/KAT



ZADANIA I OBOWIĄZKI:

•             Stworzenie interfejsu do poszczególnych krajów, banków, jak również do organizacji regionalnych dla systemów IT (TIS i SAP TRM).

•             Administracja transakcji płatniczych,

•             Digitalizacja procesów płatniczych

•             Współpraca z Liderem i pozostałymi pracownikami w celu poprawy jakości pracy

•             Udział w testach operacyjnych i systemowych oraz zapewnianie ciągłości funkcjonowania dla procesów operacyjnych

•             Przygotowywanie zestawień, analiz i statystyk zgodnie z potrzebami



WYMAGANIA:

•             Wykształcenie wyższe kierunkowe rachunkowość lub finanse lub bankowość

•             Mile widziane doświadczenie w bankowości,  dodatkowym atutem będzie doświadczenie w środowisku międzynarodowym

•             Doświadczenie w księgowości, rozliczaniu płatności, weryfikacji transakcji płatniczych, wyciągów w systemie 

•             Znajomość  j. angielskiego min C1

•             Znajomość j. niemieckiego min B2

•             Znajomość programów MS Office, programy ERP, SAP, mile widziana TIS i SAP TRM

•             Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, zdolność do wywierania wpływu

•             Orientacja na klienta,

•             Elastyczne i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów

•             Bardzo dobre umiejętności analityczne

•             Samodzielność/Sumienność,

•             Umiejętność pracy w zespole



OFERUJEMY:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka angielskiego i niemieckiego na co dzień
  • Intensywną fazę wdrożeniową 
  • Umowę o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań
  • Miłą atmosferę pracy
  • Stabilny zespół ekspertów
  • Ubezpieczenie medyczne
  • Pakiet benefitów
  • Ubezpieczenie zbiorowe
  • Dni owocowe
  • Kursy językowe
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość kombinacji pracy stacjonarnej z pracą w systemie Home Office
  • Dzień wolny w dniu własnych urodzin
  • Dni wolne w oficjalne dni świąteczne w Niemczech
  • Wyjazdy integracyjne. 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku angielskim lub niemieckim, podając w tytule nazwę stanowiska na które aplikują. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: Aleksandra Knapczyk pod numerem telefonu +48 784 677 889. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść  w wersji angielskiej w przesłanym CV:


KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

 ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”



Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. rozliczeń mediów energetycznych

Nowa
Holcim Polska
Małogoszcz
język angielski
planowanie produkcji
raportowanie
Nowa

Finance Analyst

Nowa
BorgWarner eMobility Poland
Sochaczew
Microsoft Office
skuteczna komunikacja
język angielski
Nowa

Specjalista ds. płatności

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Poznań
Microsoft Office Word
Excel
MS Office
Nowa

Billing Business Analyst (f/m)

Nowa
InPost
Warszawa
administracja systemami
obsługa billingu i rozliczeń
język angielski
Nowa

Kontroler finansowy

Nowa
10 000 - 13 000 pln
A1 Sorter sp. z o.o.
Chojnice
controlling
ERP
kontroling
Nowa