Specjalista ds. administracji sprzedaży (m/k)
-, Słomczyn +4 Lokalizacje
PROFIT HR
PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów z innych krajów działających na terenie Polski.
Aktualnie współpracujemy z firmą oferująca maszyny rolnicze oraz części zamienne i usługi, najlepsze w swojej klasie pod względem technologii, komfortu i bezpieczeństwa, z wszelkimi atutami wynikającymi z jej pochodzenia. Marka stała się marką wzorcową dla produktów o wysokich parametrach eksploatacyjnych, które są w stanie sprostać nawet najbardziej wyśrubowanym światowym wymogom w tym zakresie. Chcielibyśmy znaleźć dla naszego Klienta kandydata/kandydatkę, która przejmie wsparcie dla działu sprzedaży na stanowisku:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY (m/k)
Miejsce pracy: Słomczyn Numer referencyjny: SDA/A/WAW
Praca stacjonarna
Wynagrodzenie Uop 9000 PLN Brutto
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
• Obsługa administracyjna procesu sprzedaży
• Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach CRM/ERP
• Monitorowanie realizacji zamówień i współpraca z działem logistyki oraz magazynem
• Wsparcie zespołu sprzedaży w przygotowywaniu raportów i analiz
• Utrzymywanie kontaktu z klientami w zakresie dokumentacji i statusu zamówień
• Koordynacja przepływu informacji między działem sprzedaży a innymi działami firmy
• Dbanie o zgodność dokumentacji z obowiązującymi procedurami i przepisami.
PROFIL KANDYDATA:
• Odpowiedzialność i skrupulatność
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku biurowym, optymalnie wspierającym dział sprzedaży
• Doskonała organizacja pracy
• Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) min. B2, dodatkowym atutem będzie znajomość j. włoskiego
• Gotowość do częstych wyjazdów i pracy w terenie (praca na terenie całego kraju)
• Biegłość w obsłudze MS Office i innych aplikacji wspomagających sprzedaż, CRM/ ERP.
TO OFERUJEMY
• Stabilne zatrudnienie w firmie międzynarodowej
• Pracę w doświadczonym zespole
• Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
• Codzienny kontakt z językiem angielskim
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, podając w tytule Nr referencyjny. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.
ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Specjalista ds. administracji sprzedaży (m/k)
Specjalista ds. administracji sprzedaży (m/k)
-, Słomczyn
PROFIT HR