Specjalista ds. administracji sprzedaży (m/k)

9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Specjalista ds. administracji sprzedaży (m/k)

Obsługa klienta

-, Słomczyn +4 Lokalizacje

PROFIT HR

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna
9 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

administracja biurowa
doświadczenie
język angielski
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
dobra organizacja
Dokładność
Przedsiębiorczość

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

znajomość branży
maszyny rolnicze
język włoski

Opis stanowiska

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY.  Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów z innych krajów działających na terenie Polski.

Aktualnie współpracujemy z firmą oferująca maszyny rolnicze oraz części zamienne i usługi, najlepsze w swojej klasie pod względem technologii, komfortu i bezpieczeństwa, z wszelkimi atutami wynikającymi z jej pochodzenia. Marka stała się marką wzorcową dla produktów o wysokich parametrach eksploatacyjnych, które są w stanie sprostać nawet najbardziej wyśrubowanym światowym wymogom w tym zakresie.  Chcielibyśmy znaleźć dla naszego Klienta kandydata/kandydatkę, która przejmie wsparcie dla działu sprzedaży na stanowisku:

 

 

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY  (m/k)

Miejsce pracy: Słomczyn Numer referencyjny: SDA/A/WAW

Praca stacjonarna

Wynagrodzenie Uop 9000 PLN Brutto

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

 

•           Obsługa administracyjna procesu sprzedaży

•           Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach CRM/ERP

•           Monitorowanie realizacji zamówień i współpraca z działem logistyki oraz magazynem

•           Wsparcie zespołu sprzedaży w przygotowywaniu raportów i analiz

•           Utrzymywanie kontaktu z klientami w zakresie dokumentacji i statusu zamówień

•           Koordynacja przepływu informacji między działem sprzedaży a innymi działami firmy

•           Dbanie o zgodność dokumentacji z obowiązującymi procedurami i przepisami.

 

PROFIL KANDYDATA:

•     Odpowiedzialność i skrupulatność

•      Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku biurowym, optymalnie wspierającym dział sprzedaży

•      Doskonała organizacja pracy

•      Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) min. B2, dodatkowym atutem będzie znajomość j. włoskiego

•      Gotowość do częstych wyjazdów i pracy w terenie (praca na terenie całego kraju)

•      Biegłość w obsłudze MS Office i innych aplikacji wspomagających sprzedaż, CRM/ ERP.

TO OFERUJEMY

•      Stabilne zatrudnienie w firmie międzynarodowej

•      Pracę w doświadczonym zespole

•      Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego

•      Codzienny kontakt z  językiem angielskim

•      Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

•      Niezbędne narzędzia pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, podając w tytule Nr referencyjny. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

 

 

Wymagane umiejętności

administracja biurowa
doświadczenie
język angielski
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
dobra organizacja
Dokładność
Przedsiębiorczość

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

znajomość branży
maszyny rolnicze
język włoski

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.11.2025

Specjalista ds. administracji sprzedaży (m/k)

9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Podsumowanie oferty

Specjalista ds. administracji sprzedaży (m/k)

-, Słomczyn

PROFIT HR

9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52. ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.