Oferty
Specjalista ds. ekspansji z j. niemieckim (m/k) Nieruchomości
Support

Specjalista ds. ekspansji z j. niemieckim (m/k) Nieruchomości

Wrocław
8 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

doświadczenie

język niemiecki

administracja

praca biurowa

Mile widziane

prawo

nieruchomości

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży. 

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

Naszym Klientem jest niemiecka sieć dyskontów odzieżowych. W związku z wolnym wakatem, poszukujemy do pracy bezpośrednio w firmie Klienta, osoby do działu ekspansji, chcącej przejąć odpowiedzialność za wsparcie działu ekspansji w Centrali.  


SPECJALISTA DS. EKSPANSJI z j. niemieckim (m/k)

Miejsce pracy: Wrocław, praca stacjonarna

Nr. Ref. SDE/K/WR


OBOWIĄZKI:

Do zakresu obowiązków związanych z powierzonym Pracownikowi stanowiskiem pracy należy w szczególności:

  • zbieranie i rejestrowanie ofert dotyczących działalności Działu Ekspansji Spółki ;
  • bieżąca współpraca (w tym raportowanie, uzgadnianie itd.) z Managerami Ekspansji;
  • przygotowywanie umów najmu zgodnie ze wskazówkami Managerów Ekspansji ;
  • przygotowywanie aneksów dot. realizacji umów najmu 
  • finalizowanie prac związanych z przygotowaniem oryginału dokumentów do podpisu;
  • czynności techniczne i pomocnicze związane z umowami i innymi dokumentami przygotowywanymi przez Dział Ekspansji, w tym nadzór nad korespondencją,;
  • sporządzanie SDB oraz wszelkich zestawień wymaganych przez pracodawcę w obszarze działu Ekspansji
  • utrzymywanie kontaktów z pośrednikami , wynajmującymi itp.
  • koordynacja tłumaczeń oraz korespondencji, scanowanie dokumentów oraz inne prace biurowe
  • dbanie o prawidłowy przebieg informacji i dokumentów u Pracodawcy 
  • wykonanie wszelkich koniecznych działań związanych z obsługą najmu powierzchni objętych zawartymi umowami najmu, w zakresie:
  • dbałości o przechowanie oraz dostęp do dokumentacji najmu zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami, w tym o klucze do szaf ogniotrwałych z dokumentacja najmu;
  •  dbałości o oznaczanie umów najmu i aneksów datą pewną;
  • kontrola i egzekwowanie praw wynikających z zawartych umów najmu;
  • merytoryczna kontrola i opracowanie dokumentów dotyczących terminów objętych umowami najmu;
  • kontrola i opracowanie cesji praw z zawartych umów wraz przygotowaniem dokumentów do podpisu,
  •  kontrola i opracowanie spraw i dokumentów związanych z udzielonymi gwarancjami bankowymi;
  • przygotowanie i prowadzenie korespondencji z Wynajmującymi we wszystkich wyżej wymienionych obszarach;
  • dbałość o wewnętrzny przepływ dokumentów i informacji wynikających z zawartych umów najmu;
  • przestrzeganie wszelkich wewnętrznych instrukcji i wytycznych w obszarze działu ekspansji.
  • przygotowanie i udział w branżowych imprezach targowych.


WYMAGANIA:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • doświadczenie w dziale ekspansji sieci handlowej, administracji, nieruchomościach lub w podobnej specyfice pracy
  • znajomość zagadnień prawnych dot. umów najmu
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • dokładność, skrupulatność
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów. 


OSOBIE ZATRUDNIONEJ OFERUJEMY:

• interesującą pracę w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie rozwijającej się organizacji

• stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia

• szkolenia wewnętrzne 

• pracę w dynamicznym i pełnym pasji zespole.



Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, przesyłając CV w języku niemieckim z podaniem nr Ref. i nazwy stanowiska w tytule. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, a nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Prośba o zaznajomienie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz wyrażenie zgody/ Einwilligung na przetwarzanie danych personalnych i zawarcie jej w nadsyłanym CV.


KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl  

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania. 

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”


8 000 - 9 000 PLN

Umowa o pracę

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Support Specialist

Nowa
4 500 - 6 000 pln
Scanye
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język polski
Nowa

Customer Success Agent

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
English language
customer service
zendesk
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
eSambo
Microsoft Office
język angielski
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa

Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

Nowa
4 000 - 5 500 pln
CAR NET
Olsztyn
język polski
prawo jazdy kat. B
Nowa