Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (m/k) z j. angielskim

Sprzedaż

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (m/k) z j. angielskim

Sprzedaż

-, Warszawa +1 Lokalizacja

PROFIT HR

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

doświadczenie
B2B marketing
sprzedaż B2B
księgowość
kadry i płace
dokumentacja
CIT
VAT

Mile widziane

budowanie strategii marketingowej
tworzenie dokumentacji
ofertowanie
doświadczenie consulting

Opis stanowiska

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY.  Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju. 

Nasz Klient jest piątą, największą firmą audytorsko-doradczą na świecie. Świadczy usługi doradztwa podatkowego, audytorskie, księgowe oraz kadrowo- płacowe w szerokim zakresie w większości dla podmiotów z kapitałem zagranicznym w tym pochodzącym z Regionu D-A-CH. Firma  posiada oddziały w 162 krajach na świecie i zatrudnia globalnie ponad 120 000 ekspertów i specjalistów z dziedziny ekonomii, finansów i prawa.  Mimo, globalnego zasięgu i wielkości firmy, spółka w Polsce pozostaje firmą w której dobra atmosfera pracy odgrywa dużą rolę, pracownik jest doceniany i szanowany oraz ma duże możliwości awansu i rozwoju swoich kompetencji zawodowych w rozbudowanych hierarchiach i oddziałach w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do biura w Katowicach lub w Warszawie osoby na stanowisko:

 

Specjalistę do sprzedaży i marketingu BSO  z j. angielskim (m/k)

Miejsce pracy: Katowice lub Warszawa

Numer referencyjny: SSM/B/KAT

Praca hybrydowa


Opis stanowiska:

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (Biuro Sprzedaży i Obsługi) to osoba odpowiedzialna za szeroki zakres działań związanych ze sprzedażą, promocją i obsługą klienta w firmie. Do jego zadań należą identyfikacja potencjalnych klientów, budowanie strategii marketingowych, zarządzanie kampaniami promocyjnymi, monitorowanie sprzedaży, a także budowanie długotrwałych relacji z klientami. Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się również  badaniami rynku i analizą efektywności działań sprzedażowych i marketingowych.

 

 

Zakres obowiązków

  • tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące)

  • sprzedaż i ofertowanie dostępnych usług tj. księgowość, kadry i płace, podatki po księgowości czyli VAT, CIT, CF do nowych Klientów i poszerzanie portfolio Klientów

  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług

  • bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania potrzebnych informacji

  • regularna współpraca z zespołami linii biznesowych oraz firmami zagranicznymi z sieci BDO

  • zaangażowanie w implementację i rozwój nowych usług oferowanych klientom

Nasze wymagania

·       wykształcenie wyższe — preferujemy prawo i administrację, zarządzanie, finanse i rachunkowość

·       wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i analizy informacji w połączeniu z predyspozycjami handlowymi

·       umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków

·       dociekliwość, otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej oraz proaktywne podejście do swojej roli w zespole

·       bardzo dobra organizacja pracy własnej w dynamicznym, wymagającym środowisku

·       znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. C1), pozwalająca na poprawną komunikację o charakterze biznesowym

·       mile widziana znajomość j. niemieckiego

·       bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

·       doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmach konsultingowych lub biurach rachunkowych.

·        

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • wsparcie doświadczonego zespołu

  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover

  • dofinansowanie karty sportowej Multisport

  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie

  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia

  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich  (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)

  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę

  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się

  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju

  • program rekomendacji pracowników

  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe

 

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, podając w tytule Nr referencyjny. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.

2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych  dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl 

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.

6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.

9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.

 

ZGODA

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”

 

 

Oferta dodana: 17.09.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (m/k) z j. angielskim

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (m/k) z j. angielskim

-, Warszawa

PROFIT HR

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę 1) administratorem Pani/Pana... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca