Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (m/k) z j. angielskim
-, Warszawa +1 Lokalizacja
PROFIT HR
PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Nasz Klient jest piątą, największą firmą audytorsko-doradczą na świecie. Świadczy usługi doradztwa podatkowego, audytorskie, księgowe oraz kadrowo- płacowe w szerokim zakresie w większości dla podmiotów z kapitałem zagranicznym w tym pochodzącym z Regionu D-A-CH. Firma posiada oddziały w 162 krajach na świecie i zatrudnia globalnie ponad 120 000 ekspertów i specjalistów z dziedziny ekonomii, finansów i prawa. Mimo, globalnego zasięgu i wielkości firmy, spółka w Polsce pozostaje firmą w której dobra atmosfera pracy odgrywa dużą rolę, pracownik jest doceniany i szanowany oraz ma duże możliwości awansu i rozwoju swoich kompetencji zawodowych w rozbudowanych hierarchiach i oddziałach w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do biura w Katowicach lub w Warszawie osoby na stanowisko:
Specjalistę do sprzedaży i marketingu BSO z j. angielskim (m/k)
Miejsce pracy: Katowice lub Warszawa
Numer referencyjny: SSM/B/KAT
Praca hybrydowa
Opis stanowiska:
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (Biuro Sprzedaży i Obsługi) to osoba odpowiedzialna za szeroki zakres działań związanych ze sprzedażą, promocją i obsługą klienta w firmie. Do jego zadań należą identyfikacja potencjalnych klientów, budowanie strategii marketingowych, zarządzanie kampaniami promocyjnymi, monitorowanie sprzedaży, a także budowanie długotrwałych relacji z klientami. Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się również badaniami rynku i analizą efektywności działań sprzedażowych i marketingowych.
Zakres obowiązków
tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące)
sprzedaż i ofertowanie dostępnych usług tj. księgowość, kadry i płace, podatki po księgowości czyli VAT, CIT, CF do nowych Klientów i poszerzanie portfolio Klientów
budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
bezpośredni kontakt z klientami w celu uzyskania potrzebnych informacji
regularna współpraca z zespołami linii biznesowych oraz firmami zagranicznymi z sieci BDO
zaangażowanie w implementację i rozwój nowych usług oferowanych klientom
Nasze wymagania
· wykształcenie wyższe — preferujemy prawo i administrację, zarządzanie, finanse i rachunkowość
· wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i analizy informacji w połączeniu z predyspozycjami handlowymi
· umiejętność pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
· dociekliwość, otwartość na zdobywanie i pogłębianie wiedzy merytorycznej oraz proaktywne podejście do swojej roli w zespole
· bardzo dobra organizacja pracy własnej w dynamicznym, wymagającym środowisku
· znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. C1), pozwalająca na poprawną komunikację o charakterze biznesowym
· mile widziana znajomość j. niemieckiego
· bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
· doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w firmach konsultingowych lub biurach rachunkowych.
·
To oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
wsparcie doświadczonego zespołu
dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
dofinansowanie karty sportowej Multisport
dofinansowanie ubezpieczenia na życie
pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę
program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
program rekomendacji pracowników
spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV, podając w tytule Nr referencyjny. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Prosimy o zaznajomienie się z klauzulą i wyrażenie zgody podając poniższą treść w przesłanym CV:
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: iod@audyt-doradztwo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.
ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (m/k) z j. angielskim
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu BSO (m/k) z j. angielskim
-, Warszawa
PROFIT HR